Jeg har en svart supra som jeg skal handle felger til, blir vel å bestille fra statene tenker jeg, hvis ikke shariff dukker opp med noen som er helt verst til rett pris. Noen som har noen gode forslag.. er litt usikker på dimmen også.. 18 eller 19?? x8 eller x9 foran x9 eller x10 bak. Hva synes folk. et minimum er blank bredekant ellers er tøylene frie. Iforge og hre hadde jo vært fint, men koster jo skjorta.. noen som har gode forslag og helst bilder av dem på bil.
Vet ikke hva de på bildene heter, men det går an å finne ut. Sikkert dyre, men ihvertfall til inspirasjon. Har sett et par 5 eiker som gjør seg bra på supra. Jeg hadde gått for det største og verste på en sånn bil. Må være 19" for at det skal bli rått. Bredde på felg er jeg usikker på, men du tar selvfølgelig dypere kant bak. Har sett noen felger fra Volk. Volk Racing.. finnes flere typer av den..
En ting er innkjøp da, så skal dekkene byttes ut siden ved slitasje eller punktering. Har punktert 5 ganger totalt på 18" selv. Den ene gangen var dekket maks 50% slitt. De andre gangene var de mer slitt eller utslitt så jeg får takke meg selv, men må si lavprofil punkterer fort.. Og 19" er vel en del dyrere enn 18. Jeg bytta to bakdekk (255/30/18) på bilen min da jeg punkterte på det ene, siden det var såpass slitt. Det ble nesten 5k. Jaja...bare en tanke!