TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hei alle sammen, har noen spørsmÃ¥l til dere....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#197476  av aneriks

ToyotaPower skrev: Har du V-TEC motor?... fordi den jeg så på har V-TEC motor og er nylakkert.... :)
nei det har jeg ikke, har en kammerat som har en vti og den er ganske hissig egentlig men merker at det er 1.6 vist du er noen folk i bilen for og si det sånn, veldig dårlig moment.
og du bør sjekke synkringene spess 2 gir, blir veldig fort dårlige

#197481  av ToyotaPower

aneriks skrev:
ToyotaPower skrev: Har du V-TEC motor?... fordi den jeg så på har V-TEC motor og er nylakkert.... :)
nei det har jeg ikke, har en kammerat som har en vti og den er ganske hissig egentlig men merker at det er 1.6 vist du er noen folk i bilen for og si det sånn, veldig dårlig moment.
Hvordan sjekker man det da? :P

Og den er kjørt 200 000 km, vet ikke hvordan det er med Honda sine motor med som er kjørt såppass?

#197482  av aneriks

ToyotaPower skrev:
aneriks skrev:
Hvordan sjekker man det da? :P

Og den er kjørt 200 000 km, vet ikke hvordan det er med Honda sine motor med som er kjørt såppass?
hadde ikke vært så redd for kilometerstanden, du sjekker det enkelt med og gi på litt og gire fort, vist det kommer litt rare lyder og den er vanskelig og få i gir så er synkringene dårlige...

#197542  av Thomas S

Det er mangen Hondaer med V-Tec! Spørsmålet er om det er VTien med 160Hk! Men de vanlige Civicene gpr greit nok, nett som Corolla! Men må inrømme at Civicen ser bedre ut!

#199648  av ToyotaPower

Civic syns jeg ble litt "liten", hva med Carina E? :D