Var i dag i Drammen hos motorship as og henta supran min fra statene, var et jævlig drittvær men bilen ble desto varmere tatt i mot. Var jævlig gøy å endelig få satt hendene i bilen og kjørt den hjem. Ble sinnsykt imponert over hvor godt den gikk og hvor rå lyd det var i den. tror ikke jeg trenger å trimme med det første, den gikk vannvittig bra. var stilig på våt føre, 2-3 var jo bare fullt hjulspinn uansett. og styling planene ble også lagt litt på hylla.. synes faktisk den var såpass tøff orginal at jeg er utrolig i tvil hva jeg skal gjøre stylingmessig. så nesten ut som en TRD vinge og Rmm leppe hadde vært nok inntil Volk GT-C felgene... Var superglad for at det ikke hadde skjedd noe med den under frakten , var akkurat like fin som når den forlot usa.. Kommer med litt oppdateringer og bilder etterhvert. så nå er det bare å sprite seg opp til registreringa som skal foregå til våren. ser ikke noen grunn til å sette på skilter for å sette den inn igjen i vinter.. så gleder meg vannvittig til våren.
95TT skrev: ser ikke noen grunn til å sette på skilter for å sette den inn igjen i vinter.. så gleder meg vannvittig til våren.Gratulerer med fin bil. Vet akkurat hvordan følelse du hadde i magen da du henta den.

Eneste grunnen for å sette på skilter i år er jo at det koster mye mindre enn å gjøre det til neste år. Var jo ikke noen gladmelding vår kjære finansminister kom med i dag akkurat...
(regnet litt på det og kom fra til at avgiftene på en Nissan 350Z stiger med over 80.000,- i det rakettene eksploderer over hodene våre