TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kanskje litt feil plass Ã¥ spørre om dette, men prøver læll

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#200651  av Andy_Celica

bose skrev:Fikk omsider vite hvorfor hu ikke hadde tid i morgen..

HU SKULLE VÆRE SAMMEN MED TYPEN SIN, SOM HU BLE SAMMEN MED IGÅR!! :evil:
Det var synd, men det er plenty med fisk i havet :wink:
Må si at det var litt dårlig gjort av ho da å drive litt sånn på flørtern og ikke gi deg en sjangse engang. :evil:

#200652  av Magne

Luremus kaller jeg det... :(

#200655  av lasse

bose skrev:Fikk omsider vite hvorfor hu ikke hadde tid i morgen..

HU SKULLE VÆRE SAMMEN MED TYPEN SIN, SOM HU BLE SAMMEN MED IGÅR!! :evil:
Kvinnfolk...

#200657  av Rollaole

Hva faan? :?

Hvorfor gjør jenter sånn? :P

#200661  av Neemi

Fordi det finnes andre enn deg de er interessert i?
Enkelte er kanskje ikke like flinke til å si ifra alltid :roll:
Men hun hadde vel ikke sagt at hun ville bli sammen med Bose eller noe heller såvidt jeg har skjønt?

Kjipern å høre Bose, men som de sier så finnes det flere fisk i havet, og ikke lås deg inne og tenk at alle jenter er dumme nå (som sist) så finner du etterhvert den rette.
Av egen erfaring viste det seg at når man ikke kikket så mye og var lite interessert, så dukket det mest spennende opp ;)

#200667  av bose

hehe nuvell... hu virka da nokså inntresert.. i følge alt hu har sakt og skrevet til meg....

men men... nå er det grandis og cola tid...!
*rap*

#201657  av GT4 CS

Lev ungkarslivet så lenge du har det :lol:
Og treffer du en dame igjen,noe du garantert gjør så vær deg selv og ingen andre, jeg skremte bort nokk damer før jeg fant ei jeg klarte lure, og det og klare og være litt kostbar er heller ikke noen dum ide, mange damer tar deg til slave om du gir for mye av deg selv i starten, du blir liksom bare kompis og ikke noe objekt for et forhold, jeg brukte bare 7år på og skjønne dette :wink:

#201820  av TheStig

hmm være seg selv ? Vel, ikke helt enig der. Jeg har to personligheter. En med kompiser,kollegaer osv, og en med fruen. Er ganske så grov og hardhudet av meg av natur men man må jo ta seg litt i nakken når det er søte små ører som lytter og forventer ting.. ?

Nei kutt ut å leke tøff eller snakke med henne som om hun skulle være en kompis.. men prøv heller ikke på noe klisjetriks som røde roser osv..
Vær snill og grei, lytt og gi gjerne et komplimang eller ti og IKKE snakk om bil, slåsting og festing
PS: Ser at det gikk i vasken, men husk det til neste gang

#201838  av cameleon

Vift med kontantkorta. Da kommer de :P

#201849  av GT4 CS

TheStig skrev:hmm være seg selv ? Vel, ikke helt enig der. Jeg har to personligheter. En med kompiser,kollegaer osv, og en med fruen. Er ganske så grov og hardhudet av meg av natur men man må jo ta seg litt i nakken når det er søte små ører som lytter og forventer ting.. ?

Nei kutt ut å leke tøff eller snakke med henne som om hun skulle være en kompis.. men prøv heller ikke på noe klisjetriks som røde roser osv..
Vær snill og grei, lytt og gi gjerne et komplimang eller ti og IKKE snakk om bil, slåsting og festing
Hehe, i enkelte tilfeller er det kansje like greit og legge igjen ungkars faktene hjemme og bli en gentleman, ikke alle damer som synes det er kult om du viser henne første kvelden hvor høyt du kan fise mens du vrenger øyelokka, sånne ting får man alltids mulighet til og vise dama senere, for det er bare helt nydelig og se reaksjonen til dama da man etter en koselig middag på en lørdagskveld slenger bena bak nakken og lar blafrehullet drønne løs en bombe som får taklampa til og svinge seg rundt i taket, slike øyeblikk gjør livet vært og leve

#201917  av jumbo

TheStig skrev:hmm være seg selv ? Vel, ikke helt enig der. Jeg har to personligheter. En med kompiser,kollegaer osv, og en med fruen. Er ganske så grov og hardhudet av meg av natur men man må jo ta seg litt i nakken når det er søte små ører som lytter og forventer ting.. ?

Tror du har misforstått litt hva folk legger i at du skal være degselv. Man justerer seg selvsagt noe i forhold til situasjon og hvem man omgås, det er jo helt naturlig. Man kan jo likevel være ærlig og oppriktig og si det man mener mer eller mindre rett fra levra, selv om man justerer en anelse på hvordan det kommer ut.

At man har en litt annen måte å omgås på og kommunisere på blant kompiser/venniner enn man har mellom seg selv og kjæresten er jo helt normalt, men dette har egentlig ikke noe med å være seg selv eller ikke å gjøre

#201985  av TheStig

neida, skjønner godt hva folk mener men jeg synes faktisk man må justere seg såpass mye i starten at jeg kaller det ikke å være seg selv engang.. Men etterhvert eg jeg meg selv, bare med den justeringen du snakker om.. men men
 #212181  av kystjegeren

cameleon skrev:Vift med kontantkorta. Da kommer de :P
Hehe. Den var både stygg og usakelig, cameleon! :twisted: