celicat23 skrev:Hver gang jeg ser noen bil-relaterte IDIOT forslag, så er det første jeg tenker på "fremtiden i våre hender". Værre idioter skal du lete lenge etter. Gjeng glupinger som ikke syns bensin er dyrt nok osv 
det er vel samme for dem som bor i byen om bensinen koster 10 eller 20kr litern vel de har jo tikker og busser de kan kjøre ditt de skal og kjøre rundt i ellbilene eller mini bilene med 1.1 som finker fint til de runder 60km/t og det funker jo til by kjøring
men bor man på landet og trenger bil for å komme til butikken for jeg er ikke intresert å sykle 10km får å komme på butikken. og er avhengig av bil for å komme meg på jobb, det finnes ikke busser som går i nærheten av mine arbeids tider og jeg jobber 08.00-15.30 så det sier litt.
og at de tok vel frakt godtgjørelsen på bensinen hjalp ikke oss heller akuratt. her kosta bensinen 11.70 da jeg kom fra trondheim og hadde fylt tanken forn 10.05. så i byene der de ikke er avhengig av bilen sån som vi er her så er det billige å kjøpe bensinen til å med.
blir få forbanna på folk som styrer. bestemer ting de aldri har prøvd å gjøre selv, teoretisk vil dette være mye bedre men i praksis er det umulig eller mye vanskligere.
jeg vet om en på tinget som jeg hadde som vikar lærer og jeg lo kraftig da jeg hørt at han hadde blitt vara ordfører og trodde de bare tulla med meg. (han trodde jeg var bare tull for det var det når vi hadde han, uttrolig grei fyr men sa mye gøy rart. men kunne ikke se for meg som politiker) men han han har klart å skapt mange arbeids plasser uten for byene og mye posetivt men der er en fyr som har jobbet som mye forskjelig og ikke bare fra skole benken og inn på tingen,
det er alt for mange teoretikere inne der.