Larsen skrev:Størelsen på gummien på de store motorfestene er større på 3sgte motoren.Er de store festene de på siden eller fremre/bakre ? Det er sikkert uansett riktig at jeg skal ha innleggene til 5SFE da, som TwosRus fyren sa
Larsen skrev: Hvis du har bygd om motoren til 3sgte og beholdt de gamle motorfestetene så fungerer ikke 3sgte festene (gjorde den feilen selv).
Larsen skrev: Bare for å ha det sagt. Etter å ha byttet til disse så bråker og rister bilen fælt. Min egner seg ikke spesielt til langkjøring lengre...
jumbo skrev:Jeg byttet hvertfall fra 2 gen GTi til 3. gen turbo uten noen som helst problemer.Ja det er rart, men toyota har laget det slik at festene er like både til ramma og til motoren så gti festene passer om turbo festene, men gummien er tykkere på turbo motoren. Sikker fordi de skal dempe støy bedre!?
Larsen skrev:Tror du tenker på celica. Det var vel snakk om mr2 her. Der er festene til mr2turboen større, men passer likevel gti motor.Joda det stemmer at jeg hovedsaklig mente Celica. Skrev vel det også, men motorene og girkassene er teoretisk identiske, med kun overflatiske forskjeller. Så feste måten vil være relativ lik.