TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Langtids Prosjekt - Supra MK IV

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#205526  av pmg

Mitt motto. Har man lyst har man lov...

#205658  av Stiansen

pmg skrev:Mitt motto. Har man lyst har man lov...
hehe 8)

Lang og trivelig spec-liste, den turbo`en der har jeg sett en film av på en annen Supra og den gikk fort som fy :D

#205689  av 95TT

pmg skrev:
95TT skrev:Kjemperå bil. Skulle ønske jeg kunne gjøre sånn med min, men min er så si orginal og bare gått 30 000km så det er jo en skam å sette kniven i en så fin bil til nesten 500 lapper. for heller kjøpe meg en jdm supra i tillegg og sette kniven i den og bygge bane/Rødskilt prosjekt av den. men det blir litt frem i tid. Følger med tråden, sinnsyk kul bil. må si at den der i sort, med en trd/rmm vinge med carbon senter og noen volk gtc felger med gullfarga senter, får du ikke fitte da så får du det aldri :P min mening om åssen den burde være da.. men utrolig feit bil og kul tråd/prosjekt.
hadde vingen, men så så jeg at alle andre hadde den... hadde tenkt på svart matt... men ble nå ikke slik... litt gøy da fargene skjærer litt også...

er jo en USA supra dette da 8) ikke JDM :P så er vel ikke så langt unna i pris denne heller.... hehe
blir også mye annet gøy i vinter vil ikke røpe for mye men kan vi si DRIFT :roll:
Ja er us.spec jeg har også, men den er såpass orginal og fint holdt at jeg klarer ikke å få meg til å begynne på den når alt er så fint. har vel blitt opdratt med den teorien at hvis det funker så ikke rør det. hehe. men får kjøpe meg en jap spec etterhvert som jeg kan bygge noe gøy av, for spør du meg så er ikke de verdt en dritt for min del på norsk vei, så da kan man jo gjøre stort sett som man vil når det bare skal rulle på bane\rødskilt. mente ikke å tråkken noen jdm folk på tærne, men jeg synes det er så tungvint å dra i brekket og rygge inn til bomstasjoner for å få på penger og sånn, men det ser sikkert tøft ut. :P

#205721  av pmg

blir ny turbo i vinter. denne kommer alt for sent... hehe den nye turboen lader 300rpm raskere en orginale TT..... Og den skal levere 650++RWHP ;)

#205722  av pmg

95TT skrev:
Ja er us.spec jeg har også,
Mye trøbbel med å få skilter på den?

lurer litt på å få hvite fine skilter etter hvært... hehe
 #205770  av pmg

Hei!

Vi har nå valgt ut alle bilene som skal stå på messen 24 - 26 november. En mye større jobb en tidligere antatt, grunnet rekordmange påmeldinger og begrenset plass. Dette har også medført at vi har blitt nødt til å prioritere noen biler til fordel for andre – for å få frem en bredest mulig utstilling. Bilen din er dessverre en av de vi ikke har fått plass til.

Håper du tar turen uansett – det blir garantert en heidundranes helg!

Mvh
Henrik Thorstensen / Gatebil

#205797  av 95TT

jøss. litt av en melding. nei de får vel heller stille ut den der appelsinen til vaa med masse klistremerker og f&f merker. er jo tydeligvis det folk vil se. synes den ser barnslig ut jeg. 10x tøffere den svarte til pedern. om han har den enda. Trodde nesten ikke du fikk singel system som spola fortere opp enn det orginale sekvensielle TT systemet pmg :?:

Angående min bil så skal den godkjennes og siste store stats sum betales denne måned. venter bare på en orginal eksos fra sverige og en orginal luftfilterbox. så skal den godkjennes. tror du sliter litt med å få regga din ja. hehe. men om det er ett år til så har jeg sikkert alle delene du trenger etter å ha ribba en jap spec tenker jeg. :P

Eneste de kan ta meg på regginga nå er de forbanna dekka mine som er litt bredere enn orginal, men da er de faen meg pirkete. da stikker jeg inn til nærmeste dekk forhandler og sier bytt de nå. og rett bort til biltilsynet igjen.

Eneste uorginal som står i da er afren og turbotimer, kan sikkert forklare de at jeg er glad i bilen min og vil ta vare på den og det er derfor de er der. hehe

#205821  av pmg

tenkte jeg skulle ta meg bryet med å flytte adressen min 7km jeg og bli svensk en liten stund. da er den jo regget i EU land så får vi bli norsk igjen. er vist lettere i sverige så lenge motor er orginal.. hehe og et motorbytte skal vi jammen klare...

Finnes singeltubrbo som klarer det ja... hehe. og effektkurva er RÃ… !!!

#205822  av pmg

må nok skuffe dere litt da.. kommer dekor på min også blå fargen er for ekstrem så blir litt for mye av den så skal bryte den opp litt...

#205823  av pmg

her er et lite forslag jeg driver med... blir ikke stort da men må bryte opp litt og gjemme "noen" shimlinger på døre hehe :roll: :roll:
Vedlegg
forslag2.jpg
forslag2.jpg (129.8 kiB) Vist 1467 ganger

#205851  av 95TT

jeg ville i såfall bare hatt alle dele merkene nedover døra under speilet der. HKS,Greddy +++ de delene du har brukt da seff. sølvfarga skrift..
Synes ikke du skal klistre så masse jeg.. synes det er litt tøffere når den er litt annonym. hvis ikke forventer jo alle at den skal gå like godt til lands som til vanns og i lufta med. det skal være litt sleeper look også gå noe inni helvete.. Ikke sikkert jeg får sammen det prosjektet jeg har liggende med det første, men jeg har en volvo 240 turbo som ikke er verdens peneste bil akkurat. hehe, og den har jeg en 16v turbo motor til, med gt42 turbo, og den bremsa 530hk og 681nm, seff er det turbolagg. hehe. men den skal være helt orginal utseende messig. men vekker nok oppsikt allikavel når man trør bånn fjøl.. sånn synes jeg det skal være.. sleeper look er kult. :lol:

#205852  av 95TT

ser du har blinklys på sida.. tror jeg skal prøve å få godkjent min med blinkers i sidemarkeringslysa foran. har ikke lyst å hakke hull i framskjermen.. tror du jeg får godkjent det eller

#205893  av pmg

vanskelig å si om du får godkjent uten blinklys i skjermen, vet de slepper igjennom for ex Audi S2 uten blinklys som kommer fra tyskland men den kommer jo fra et annet eu land og de ser jo nesten ikke på bilen. hadde kanskje kjøpt andre speil med blinklys i jeg. godkjenn bilen og bytt til bake igjen. blinklysene mine kommer fra audi a4 ny type.... 2001 eller nyere tror jeg. satt iallefall der da jeg kjøpte bilen... ser veldig greit ut men er jo seff ikke tilkoblet enda da jeg mangler pære sokkel :D

hehe

Kommer jo alderig til å bli noen sleeper uansett dette da hehe. vekker jo mye oppmerkosmhet om du lonker på 2000rpm og kjører 30kmt jo hehe

hatt den ute en siste tur i dag for vinteren... tok noe bilder også har ikke sett dem enda men... onkel p likte vist ikke at bilen fikk rensket seg for litt sot før den skal gå i den dype søvn

#205897  av pmg

sitter her å tenker litt, dere som har supra kan dere ikke sende meg en pm da så kan vi bytte msn adresse, hadde vært artig å snakket per2per om div spm i blandt utveksle erfaringer osv...høres dette interessant ut så send meg en pm :P

#205898  av Zepticon

95TT skrev:jeg ville i såfall bare hatt alle dele merkene nedover døra under speilet der. HKS,Greddy +++ de delene du har brukt da seff. sølvfarga skrift..
Synes ikke du skal klistre så masse jeg.. synes det er litt tøffere når den er litt annonym. hvis ikke forventer jo alle at den skal gå like godt til lands som til vanns og i lufta med. det skal være litt sleeper look også gå noe inni helvete.. Ikke sikkert jeg får sammen det prosjektet jeg har liggende med det første, men jeg har en volvo 240 turbo som ikke er verdens peneste bil akkurat. hehe, og den har jeg en 16v turbo motor til, med gt42 turbo, og den bremsa 530hk og 681nm, seff er det turbolagg. hehe. men den skal være helt orginal utseende messig. men vekker nok oppsikt allikavel når man trør bånn fjøl.. sånn synes jeg det skal være.. sleeper look er kult. :lol:
1 - Det er UMULIG å bygge sleeperlook på en Supra... Hele bilen OSER av fart, finesse og stil!

2 - Om man ikke oppfatter HVA Toyota Supra innebærer så er man enten hodeløs eller SV-Politiker.

3 - Det er to typer biler som er kule imo; Dem som er HELT clean, og dem som har Japansk Racinglook.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12