pmg skrev:Mitt motto. Har man lyst har man lov...hehe

Lang og trivelig spec-liste, den turbo`en der har jeg sett en film av på en annen Supra og den gikk fort som fy

pmg skrev:Ja er us.spec jeg har også, men den er såpass orginal og fint holdt at jeg klarer ikke å få meg til å begynne på den når alt er så fint. har vel blitt opdratt med den teorien at hvis det funker så ikke rør det. hehe. men får kjøpe meg en jap spec etterhvert som jeg kan bygge noe gøy av, for spør du meg så er ikke de verdt en dritt for min del på norsk vei, så da kan man jo gjøre stort sett som man vil når det bare skal rulle på bane\rødskilt. mente ikke å tråkken noen jdm folk på tærne, men jeg synes det er så tungvint å dra i brekket og rygge inn til bomstasjoner for å få på penger og sånn, men det ser sikkert tøft ut.95TT skrev:Kjemperå bil. Skulle ønske jeg kunne gjøre sånn med min, men min er så si orginal og bare gått 30 000km så det er jo en skam å sette kniven i en så fin bil til nesten 500 lapper. for heller kjøpe meg en jdm supra i tillegg og sette kniven i den og bygge bane/Rødskilt prosjekt av den. men det blir litt frem i tid. Følger med tråden, sinnsyk kul bil. må si at den der i sort, med en trd/rmm vinge med carbon senter og noen volk gtc felger med gullfarga senter, får du ikke fitte da så får du det aldrihadde vingen, men så så jeg at alle andre hadde den... hadde tenkt på svart matt... men ble nå ikke slik... litt gøy da fargene skjærer litt også...min mening om åssen den burde være da.. men utrolig feit bil og kul tråd/prosjekt.
er jo en USA supra dette daikke JDM
så er vel ikke så langt unna i pris denne heller.... hehe
blir også mye annet gøy i vinter vil ikke røpe for mye men kan vi si DRIFT
95TT skrev:jeg ville i såfall bare hatt alle dele merkene nedover døra under speilet der. HKS,Greddy +++ de delene du har brukt da seff. sølvfarga skrift..1 - Det er UMULIG å bygge sleeperlook på en Supra... Hele bilen OSER av fart, finesse og stil!
Synes ikke du skal klistre så masse jeg.. synes det er litt tøffere når den er litt annonym. hvis ikke forventer jo alle at den skal gå like godt til lands som til vanns og i lufta med. det skal være litt sleeper look også gå noe inni helvete.. Ikke sikkert jeg får sammen det prosjektet jeg har liggende med det første, men jeg har en volvo 240 turbo som ikke er verdens peneste bil akkurat. hehe, og den har jeg en 16v turbo motor til, med gt42 turbo, og den bremsa 530hk og 681nm, seff er det turbolagg. hehe. men den skal være helt orginal utseende messig. men vekker nok oppsikt allikavel når man trør bånn fjøl.. sånn synes jeg det skal være.. sleeper look er kult.