aneriks skrev:jeg mener da mr2`en har det best i garasjen om vinterenhelt enig

Men er alle mk2 galvanisert? jeg trudde nemlig det... ruster jo aldri

TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD
aneriks skrev:jeg mener da mr2`en har det best i garasjen om vinterenhelt enig
aneriks skrev:da er vi toGhostRider88 skrev:Men er alle mk2 galvanisert? jeg trudde nemlig det... ruster jo aldrijeg trodde og det men er ikke helt sikker
hovik skrev:Hvordan er MK2 med tanke på rust ? Her i Grenland salter de MYE, uansett vær og føre.Amen
Jeg satte bilen i garagen for vinteren forrige helg, men skulle gjerne brukt den året rundt om det ikke var for det h... saltet.
GhostRider88 skrev:Men er alle mk2 galvanisert? jeg trudde nemlig det... ruster jo aldriDet er en vanlig misforståelse at galvanisering hindrer rust. Det bare ruster saktere
toyota_mr2 skrev:åg kjøre med mr2 på glaten er de samme som å kjøre rat kjelke på glaten glir de så glir deda er det best å holde seg inne med mr2'en iallefall
GhostRider88 skrev:Skjønner ikke dette.. syns mr2'en satt som limt.. tror dere kjøper for dårlige dekk jeg..toyota_mr2 skrev:åg kjøre med mr2 på glaten er de samme som å kjøre rat kjelke på glaten glir de så glir deda er det best å holde seg inne med mr2'en iallefall
sindrejl skrev:jeg har egentlig ikke grunnlag for å uttale meg siden jeg ikke har kjørt mr2'en på vinterføre... blir liksom ikke helt klok for jeg hører så mange for og imot meninger om akkurat dette.GhostRider88 skrev:Skjønner ikke dette.. syns mr2'en satt som limt.. tror dere kjøper for dårlige dekk jeg..toyota_mr2 skrev:åg kjøre med mr2 på glaten er de samme som å kjøre rat kjelke på glaten glir de så glir deda er det best å holde seg inne med mr2'en iallefall
sindrejl skrev:Jepp.. Mange ganger sist vinter at jeg cruisa opp der de andre stod..GhostRider88 skrev:Skjønner ikke dette.. syns mr2'en satt som limt.. tror dere kjøper for dårlige dekk jeg..toyota_mr2 skrev:åg kjøre med mr2 på glaten er de samme som å kjøre rat kjelke på glaten glir de så glir deda er det best å holde seg inne med mr2'en iallefall