TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort supra i Bodø

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#206133  av Johansen

ErlingK skrev:Det er tre svarte Supra's i Bodø, 2 TT og 1 NA.
Var ikke vår TT du så iallefall! Den sover :wink:

Den tredje da ? holder den til med hellanor ? mener jeg har sett en der..

#206135  av arctic_celi

ErlingK skrev:Det er tre svarte Supra's i Bodø, 2 TT og 1 NA.
Var ikke vår TT du så iallefall! Den sover :wink:
Nemmen, det var en skjelden "kar" å se på ts-ogn.no :)
Er overlegen eller? :wink:

#206151  av ErlingK

Vi bor like ved Hellanor ja! Er vel ikke så skjeldent på ts-ogn, men skriver skjeldent da dette tar så lang tid ved hjelp av "en fenger tøtsj"metoden!! :wink:

#206161  av arctic_celi

ErlingK skrev:Vi bor like ved Hellanor ja! Er vel ikke så skjeldent på ts-ogn, men skriver skjeldent da dette tar så lang tid ved hjelp av "en fenger tøtsj"metoden!! :wink:
Hehehe... forstår forstår.. flinkest med å mekke bil du da?
Fenger tøtsj metoden her jeg også vært igjennom... kipe greier..
men ordner seg med trening :D

Hellanor ja :wink: oki... da vet jeg hvor jeg skal stå å sikle :lol:
(og ja.... hvis du er i tvil... mente bilen ja!!!!!!)

#206171  av Johansen

ErlingK skrev:Vi bor like ved Hellanor ja! Er vel ikke så skjeldent på ts-ogn, men skriver skjeldent da dette tar så lang tid ved hjelp av "en fenger tøtsj"metoden!! :wink:
aah nice da;) har sett den stått parkert inni bakgården der endel ganger :) nydeli bil :D

#206240  av ErlingK

aah nice da;) har sett den stått parkert inni bakgården der endel ganger :) nydeli bil :D[/quote]

Takk Takk :D

Er helt orginal JDM. Blir vel senking og felger neste år!
 #209701  av Mr2_666

Johansen skrev:
aah nice da;) har sett den stått parkert inni bakgården der endel ganger :) nydeli bil :D
Hellu Anders! Hvordan står det til med mk1? Kommer til Svolvær i jula og ser om det er fremgang!

Er det tre supra i byen nå? Trodde det var 2... Ikke rart den røde ble knust sånn som han kjørte. :) Men den ser bra nå..

Kappa litt med en høyrestyrt svart supra i et lyskryss i høst. dritkjipe felger og prøveskilt. Måtte vært en original 280 hk'er med automat, for jeg synes jeg dro ganske mye i fra. Nå har vel jeg litt mer hk per kg hvis det er 280 hk typen.
 #209714  av Johansen

Mr2_666 skrev:
Johansen skrev:
Hellu Anders! Hvordan står det til med mk1? Kommer til Svolvær i jula og ser om det er fremgang!

Er det tre supra i byen nå? Trodde det var 2... Ikke rart den røde ble knust sånn som han kjørte. :) Men den ser bra nå..

Kappa litt med en høyrestyrt svart supra i et lyskryss i høst. dritkjipe felger og prøveskilt. Måtte vært en original 280 hk'er med automat, for jeg synes jeg dro ganske mye i fra. Nå har vel jeg litt mer hk per kg hvis det er 280 hk typen.

Er ikke anders jeg :D han kaller seg yeah580.. :D

Kanskje du da har kjørt om kapp med den som er N/A ? da skulle jo din flytta på seg litt bedre enn den så ;D kanskje det er forklaringen ? =)

Mvh Ole
 #209724  av Mr2_666

Kanskje du da har kjørt om kapp med den som er N/A ? da skulle jo din flytta på seg litt bedre enn den så ;D kanskje det er forklaringen ? =)

Mvh Ole[/quote]

Det var en 280 hk twinturbo fikk jeg vite av lokale rånere. Hvem er du da? Tilflytter? Husker ikke å ha sett noen andre hvite corolla gt'er i Svolvær.
 #209867  av Johansen

Mr2_666 skrev:Kanskje du da har kjørt om kapp med den som er N/A ? da skulle jo din flytta på seg litt bedre enn den så ;D kanskje det er forklaringen ? =)

Mvh Ole
Det var en 280 hk twinturbo fikk jeg vite av lokale rånere. Hvem er du da? Tilflytter? Husker ikke å ha sett noen andre hvite corolla gt'er i Svolvær.[/quote]

hehe, er jo ikke så lett å se forsjell på den ene tt'en å n\a'en... kan jo tatt feil =)

jepp.. kommer egentlig fra bodø ;D
 #209904  av Mr2_666

Johansen skrev:
Mr2_666 skrev:Kanskje du da har kjørt om kapp med den som er N/A ? da skulle jo din flytta på seg litt bedre enn den så ;D kanskje det er forklaringen ? =)

Mvh Ole
Det var en 280 hk twinturbo fikk jeg vite av lokale rånere. Hvem er du da? Tilflytter? Husker ikke å ha sett noen andre hvite corolla gt'er i Svolvær.
hehe, er jo ikke så lett å se forsjell på den ene tt'en å n\a'en... kan jo tatt feil =)

jepp.. kommer egentlig fra bodø ;D[/quote]

Nei jeg tar ikke feil, samme felgene og prøveskilt som på den som er tt. Tror jeg vet hvordan som er N/A og den er MYE penere.
 #209905  av Mr2_666

Johansen skrev:

Mvh Ole

jepp.. kommer egentlig fra bodø ;D[/quote]

Nei jeg tar ikke feil, samme felgene og prøveskilt som på den som er tt. Tror jeg vet hvordan som er N/A og den er MYE penere.

#209935  av Johansen

:)

#209952  av Mr2_666

Hvordan garasje er det corollaen din står i på bildet? ser så kjennt ut!

#209983  av Johansen

Imaas Bil :D