ErlingK skrev:Det er tre svarte Supra's i Bodø, 2 TT og 1 NA.Nemmen, det var en skjelden "kar" å se på ts-ogn.no
Var ikke vår TT du så iallefall! Den sover

Er overlegen eller?

ErlingK skrev:Det er tre svarte Supra's i Bodø, 2 TT og 1 NA.Nemmen, det var en skjelden "kar" å se på ts-ogn.no
Var ikke vår TT du så iallefall! Den sover
ErlingK skrev:Vi bor like ved Hellanor ja! Er vel ikke så skjeldent på ts-ogn, men skriver skjeldent da dette tar så lang tid ved hjelp av "en fenger tøtsj"metoden!!Hehehe... forstår forstår.. flinkest med å mekke bil du da?
Johansen skrev:Hellu Anders! Hvordan står det til med mk1? Kommer til Svolvær i jula og ser om det er fremgang!ErlingK skrev:Vi bor like ved Hellanor ja! Er vel ikke så skjeldent på ts-ogn, men skriver skjeldent da dette tar så lang tid ved hjelp av "en fenger tøtsj"metoden!!aah nice da;) har sett den stått parkert inni bakgården der endel gangernydeli bil
Mr2_666 skrev:Johansen skrev:Hellu Anders! Hvordan står det til med mk1? Kommer til Svolvær i jula og ser om det er fremgang!ErlingK skrev:Vi bor like ved Hellanor ja! Er vel ikke så skjeldent på ts-ogn, men skriver skjeldent da dette tar så lang tid ved hjelp av "en fenger tøtsj"metoden!!aah nice da;) har sett den stått parkert inni bakgården der endel gangernydeli bil
Er det tre supra i byen nå? Trodde det var 2... Ikke rart den røde ble knust sånn som han kjørte.Men den ser bra nå..
Kappa litt med en høyrestyrt svart supra i et lyskryss i høst. dritkjipe felger og prøveskilt. Måtte vært en original 280 hk'er med automat, for jeg synes jeg dro ganske mye i fra. Nå har vel jeg litt mer hk per kg hvis det er 280 hk typen.
Mr2_666 skrev:Kanskje du da har kjørt om kapp med den som er N/A ? da skulle jo din flytta på seg litt bedre enn den så ;D kanskje det er forklaringen ? =)Det var en 280 hk twinturbo fikk jeg vite av lokale rånere. Hvem er du da? Tilflytter? Husker ikke å ha sett noen andre hvite corolla gt'er i Svolvær.[/quote]
Mvh Ole
Johansen skrev:hehe, er jo ikke så lett å se forsjell på den ene tt'en å n\a'en... kan jo tatt feil =)Mr2_666 skrev:Kanskje du da har kjørt om kapp med den som er N/A ? da skulle jo din flytta på seg litt bedre enn den så ;D kanskje det er forklaringen ? =)Det var en 280 hk twinturbo fikk jeg vite av lokale rånere. Hvem er du da? Tilflytter? Husker ikke å ha sett noen andre hvite corolla gt'er i Svolvær.
Mvh Ole
Johansen skrev:hehe, er jo ikke så lett å se forsjell på den ene tt'en å n\a'en... kan jo tatt feil =)Mr2_666 skrev:Kanskje du da har kjørt om kapp med den som er N/A ? da skulle jo din flytta på seg litt bedre enn den så ;D kanskje det er forklaringen ? =)Det var en 280 hk twinturbo fikk jeg vite av lokale rånere. Hvem er du da? Tilflytter? Husker ikke å ha sett noen andre hvite corolla gt'er i Svolvær.
Mvh Ole