Da fikk jeg bildene inn på datamaskinen endelig. Det blir sikkert MANGE bilder men det får dere bare leve med. Kom med forslag til ting og hvordan forskjellige situasjoner kan løsest. Jeg kan langtifra alt
Jeg har ingen bilder fra før jeg startet så dette er bilder fra dag 2. Dag en var ren demontering men det forstår dere vel.
Uansett ... dette var det jeg kom til i forrigår når jeg hadde en liten økt ...
Jeg hadde ett lite problem med at skjermene hang fast i frontfangeren. Boltene imellom hadde satt seg bom fast ...
Etter noen forsøk med litt rustløser så gav vi opp og tok heller frem noe vi viste ville gjøre jobben
Fronten trenger nok litt pleie før den er helt iorden igjen
Etter å ha tatt vekk det meste i front så var det å ta en titt over hvordan resten bak der hadde det. Ikke helt 100 men ikke verre enn at jeg tror selv med mine kunnskaper (og ved litt hjelp) så skal jeg greie å fikse til dette her.
En ting som var rimelig enkel å se at jeg måtte bytte var dette her. Trenger sikker ikke si så mye ...
Men så kom jeg over noe jeg likte litt mindre. Dette er fra innerskjerm til der disse luftekanalene rett under frontruten er om dere skjønner. Dette er høyre side av bilen og det var ett tilsvarende lite på venstre side (trenger sikkert bare bilde av det ene).
Så tar vi en liten titt i motorommet. Skriver ikke allverdens her da det enda er en stund til dette blir ett område jeg kommer til å jobbe med.
Så tar vi en liten kjapp titt inni. Første jeg skal gjøre er å få sjekka gulvet skikkelig. Begynner nå snart med å skrape og pusse dette slikt det blir 100%
Men dere så det sikkert på det første bilde at Datsunen ikke trenger stå alene. Det blir prosjektet etter denne (eller det blir sikker litt på samme tiden).
Fattern har enda ett prosjekt som skal tas om en goood stund ...
Da var det bare å lukke døra til garasjen ...
... for å gå inn for å få seg en liten matbit Så var det å gi kompis litt mat og ta helt kveld:
Jeg har skippa masse interiørbilder og bilder av dørene f.eks men vist noen vil se noen bilder av noe eller en spesiel bit av en spesiell del så bare gi beskjed så legger jeg ut bilde. Alle bildene finnest forresten i større format. Bare få åpna bilde for seg selv så ser dere i adressen at det står "tn_". Fjern dette og så har dere url`en til bildene i fullformat.