heisan!
nå kommer det sikkert til å bli en del reaksjoner her tipper jeg...
jeg har bestillt meg en sony mex-r1 (noen som vet om det er bra??)
dette på grunn av at jeg hadde en mds dvd spiller fra før som sikkert er fra steinalderen..ca...
årsaken til at jeg bestillte sony, er så enkel at skjermen min, som er innfelt i dash'n er sony, så for å kanskje komme unna med 1 fjernkontroll og kanskje litt lettere med overganger spiller-skjerm så ble det slik...
bilen er en mr2 -91 mod.
så er spørsmålet..å ja, jeg er klar over at det finnes sinnsykt mye bra høytalere, som sikkert er mye bedre en noe av det sony har (har selv hatt infinity i en av bilene mine, å det var syykt bra! anbefaler både kappa og reference), men når jeg først er i gang med et merke, så synes jeg det er like greit å bare dra det hele veien...
noen som har noen sony høytalere å anbefale for montering i dører (frontsett) og bak stoler????
pr. i dag er det org. bak og et eller annet frem...har ikke sjekka..
er det brutusarbeid å få av dørtrekkene???
så på forhånd gutter, thanks! forum er sus!!
nå kommer det sikkert til å bli en del reaksjoner her tipper jeg...

jeg har bestillt meg en sony mex-r1 (noen som vet om det er bra??)
dette på grunn av at jeg hadde en mds dvd spiller fra før som sikkert er fra steinalderen..ca...
årsaken til at jeg bestillte sony, er så enkel at skjermen min, som er innfelt i dash'n er sony, så for å kanskje komme unna med 1 fjernkontroll og kanskje litt lettere med overganger spiller-skjerm så ble det slik...
bilen er en mr2 -91 mod.
så er spørsmålet..å ja, jeg er klar over at det finnes sinnsykt mye bra høytalere, som sikkert er mye bedre en noe av det sony har (har selv hatt infinity i en av bilene mine, å det var syykt bra! anbefaler både kappa og reference), men når jeg først er i gang med et merke, så synes jeg det er like greit å bare dra det hele veien...
noen som har noen sony høytalere å anbefale for montering i dører (frontsett) og bak stoler????
pr. i dag er det org. bak og et eller annet frem...har ikke sjekka..
er det brutusarbeid å få av dørtrekkene???
så på forhånd gutter, thanks! forum er sus!!

03 Toyota LandCruiser 3.0 GX AT
87 Volvo 340 1,4
X83 VW Golf 1,6d
X93 VW Caravelle 2,4
X95 Ford Mondeo 2,0 GLX
X85 Toyota Landcruiser HJ60 4,0
X85 Nissan Patrol 3,3td
X96 Audi A6 1,9tdi
X91 Toyota MR2 Turbo
X84 Mercedes Benz 200
X08 Toyota Avensis
87 Volvo 340 1,4