hehe, det hørtes nesten ut som første halvsekundet av uling i det opptaket, men det var mye lavere da.. og jeg hører ikke snurten av det på høyt trykk og varm motor, har heller ikke merket noe til det siden jeg rapporterte om det her på forumet..
men, jeg så på 200sx-forumet at noen kommenterte en uling og flere andre hadde opplevd det samme ved eksoslekkasje tett opptil turbo, dette skal ule skikkelig og kan høres ut som hva jeg har opplevd. Det kan også passe med kald motor pga at om det er en bitteliten lekkasje så vil den tettes så snart det blir litt varme i manifolden.. og "varped manifold" er vel en av svakhetene på disse motorene er det ikke? Uansett om det er tilfelle så tar jeg det ikke så viktig så lenge det ikke blir værre og så lenge det blir tett etter noen minutter, men jeg hører ingen tegn til noen lekkasje når jeg starter bilen. Ellers, om det er turbo så får det være, antar den varer en god stund til for den klarer å lage skikkelig trykk uten å lage ulyder eller å gi noen som helst synlig røyk ut bak.. sjekker jevnlig bakover når jeg gir på ut av kryss, rundkjøringer osv og jeg ser rett og slett ikke en dritt tegn til annet enn kondens de første par minuttene..
men, jeg så på 200sx-forumet at noen kommenterte en uling og flere andre hadde opplevd det samme ved eksoslekkasje tett opptil turbo, dette skal ule skikkelig og kan høres ut som hva jeg har opplevd. Det kan også passe med kald motor pga at om det er en bitteliten lekkasje så vil den tettes så snart det blir litt varme i manifolden.. og "varped manifold" er vel en av svakhetene på disse motorene er det ikke? Uansett om det er tilfelle så tar jeg det ikke så viktig så lenge det ikke blir værre og så lenge det blir tett etter noen minutter, men jeg hører ingen tegn til noen lekkasje når jeg starter bilen. Ellers, om det er turbo så får det være, antar den varer en god stund til for den klarer å lage skikkelig trykk uten å lage ulyder eller å gi noen som helst synlig røyk ut bak.. sjekker jevnlig bakover når jeg gir på ut av kryss, rundkjøringer osv og jeg ser rett og slett ikke en dritt tegn til annet enn kondens de første par minuttene..
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet