Ikke så mange som har testa den kassen virker det som. Jeg kjører jo med s54-kassa (fra gti) på v6en min. Den er ikke så pinglete som mange skal ha det til, men e153-kassa (3s-gte) er nok en god del sterkere da. Vet om en på us-forumet som knuste s54'en sin. Han hadde en mr2 med 3,4 liter v6 m/kompressor, hissig clutch, lsd, og 285 gateslicks. Dette oppsettet tålte en hel sesong med grisekjøring på dragstripa før den tok kvelden.

Vet ikke hva moment han hadde, men det var mye, og kombinert med responsen og det enorme grepet er det litt imponerende.
Nå om dagen når det ikke akkurat er så lett å finne e153 drivaksler, blir man jo litt frista til å prøve ut s54'en litt... Har jo mye med kjørestilen å gjøre og. Jeg tenkte å straffe litt mer ut av min ihvertfall. Hvis man unngår R-dekk og lsd, varer den nok en stund.
-Moderator-
1990 MR2 GTi
1993 MR2 RHD Hardtop banebilprosjekt
1995 Audi S6 4,2