Hei
Dette er et spm. om feil merke, men relatert til 2-din setups i bla sw20.
Jeg har nettopp anskaffet en Volvo V40 t4 ( vinterbil ), med original 2-din radio-kasett spiller.
1. Vet noen om Volvo(tm) CD vekslere er kompatible med andre merker ?
2. Utvalget av 2-din spillere er ganske skrallt. Jeg har sett et par kenwood + noname til under 5 lapper. Finnes det gode 2-din spillere i 3-4000 kroners klassen ? ( som også er greie å koble til eksisterende høytalere ). Eksisterer det 2-din navi units til under 10 lapper ?
3. Hvor mye koster defa alarm med fjernstarter inkl. montering ( ca pris holder hvis det tar tid å finne ut av ) ? ( er aut. på bilen )
Jeg har sjekket bildel/vrak søk etter original CD veksler uten hell.
Dette er et spm. om feil merke, men relatert til 2-din setups i bla sw20.
Jeg har nettopp anskaffet en Volvo V40 t4 ( vinterbil ), med original 2-din radio-kasett spiller.
1. Vet noen om Volvo(tm) CD vekslere er kompatible med andre merker ?
2. Utvalget av 2-din spillere er ganske skrallt. Jeg har sett et par kenwood + noname til under 5 lapper. Finnes det gode 2-din spillere i 3-4000 kroners klassen ? ( som også er greie å koble til eksisterende høytalere ). Eksisterer det 2-din navi units til under 10 lapper ?
3. Hvor mye koster defa alarm med fjernstarter inkl. montering ( ca pris holder hvis det tar tid å finne ut av ) ? ( er aut. på bilen )
Jeg har sjekket bildel/vrak søk etter original CD veksler uten hell.
- 1991 Toyota Mr2 ( i opplag, selges )
- 2008 Volvo V70 (2.4d, aut.)
x 2007 BMW 335i
x 2009 Honda Odyssey
- 2008 Volvo V70 (2.4d, aut.)
x 2007 BMW 335i
x 2009 Honda Odyssey