TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2-din spillere + alarm med fjernstarter

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #208418  av hovik

Hei

Dette er et spm. om feil merke, men relatert til 2-din setups i bla sw20.

Jeg har nettopp anskaffet en Volvo V40 t4 ( vinterbil ), med original 2-din radio-kasett spiller.

1. Vet noen om Volvo(tm) CD vekslere er kompatible med andre merker ?
2. Utvalget av 2-din spillere er ganske skrallt. Jeg har sett et par kenwood + noname til under 5 lapper. Finnes det gode 2-din spillere i 3-4000 kroners klassen ? ( som også er greie å koble til eksisterende høytalere ). Eksisterer det 2-din navi units til under 10 lapper ?
3. Hvor mye koster defa alarm med fjernstarter inkl. montering ( ca pris holder hvis det tar tid å finne ut av ) ? ( er aut. på bilen )

Jeg har sjekket bildel/vrak søk etter original CD veksler uten hell.
 #210165  av @lpher

hovik skrev: 1. Vet noen om Volvo(tm) CD vekslere er kompatible med andre merker ?
Nope, de er ikke kompatible med noen andre farbikater...dette gjelder alle bilmerker...med noen yderst få unntak ;)
hovik skrev: 2. Utvalget av 2-din spillere er ganske skrallt. Jeg har sett et par kenwood + noname til under 5 lapper.
Ligg unna no-name-spillerne ihvertfall...det gjør ihvertfall vi etter å ha brente oss på ett par vareprøver...

Men...skralt og skralt...kommer ann på om du skal ha skjerm på den eller ikke det da....har plenty 2-din spillere på lager vi ;)
hovik skrev: Finnes det gode 2-din spillere i 3-4000 kroners klassen ? ( som også er greie å koble til eksisterende høytalere ).
Yepp...men da snakker vi kun cd/radio...ikke skjerm ;)
hovik skrev: Eksisterer det 2-din navi units til under 10 lapper ?
Nope...jeg tror nok det kan ta både 3-4 år får vi ser det ;) 1-din med motorisert skjerm...vil nok sannsynligvis komme dit i pris innen ett par år :)
hovik skrev: 3. Hvor mye koster defa alarm med fjernstarter inkl. montering ( ca pris holder hvis det tar tid å finne ut av ) ? ( er aut. på bilen )
Vi tar 3.990,- ferdig montert på din bil vi (før ts-ogn rabatt ;)) og da med 10 års garanti på monteringa ;) Husker ikke hva det er itillegg for fjernstarten...men det var ikke rare greiene ihvertfall ;)
hovik skrev: Jeg har sjekket bildel/vrak søk etter original CD veksler uten hell.
Det kan du prise deg lykkelig for...da de fleste slike skiftere er langt over forventet levealder allerede :)