gnmfr skrev:er ikke sikker på om den blir en hpx500 eller en irx600 turbo denne gang, regner med og få pris i morra en gang..sleeper skrev:jaja, da var bilen på bukker en stund igjen..Horfor gadd du det da
turboen sa jaggu takk for deg.. så nå må jeg kjøpe meg en ny en.. lagera sa takk for seg..![]()
![]()
samme er det med bakdemperene så de er på vei de og..
men regner med at den er klar igjen om 1uke eller 2..
turbo bestilles i morra,og en GOD del andre deler kommer også i denne omgangen.. så får håpe den holde lenger neste gang..![]()
men mens den står på bukker nå så blir det byttet masse greier:
bakdempere, dempertopper, gummimansjetter til demperene, turbo, planet flenser til turbo, rettert på eksos, ny moroso bunnpanne,ny autonic BC, mansjett over ene drivakselen, strammere WG fjær og sikkert en del andre ting jeg har glemt nå..
så får håpe dette bilr bra denne gang!
skal legge ut noen bilder snart..Derfor den sto i garasjen på sneltvedt for 2 dager siden eller no sånt eller?
![]()
Skal ha samme turbo som forrige gang? En ting er sikkert, det blir veldig bra når du blir ferdig med detta også, får håpe du får bort alle småproblema![]()
Hvor kjøper du dempere fra forresten? Og åssen dempere har du? Tenkte jeg skulle få bytta demperne på bilen min også når vintern er over, er alt for myk
ja er derfor den sto der.. fattern har grav så da er det greit og skru litt der..

demperene jeg hadde var KYB AGX, og er egentlig SUPERFORNØYD med de! de funket MEGET bra! (justerbare dempere)
nå kom jeg over noen gule koni som skulle selges billig så da var det bare og handle!

http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me