InToTheBlue skrev:Snakket med Tom Ole på Japan Auto. De skal gjøre alt de kan fpr å ordne Tùv papirer på japanske Supraer i hvert fall. Han snakket om å i værste fall ta en krasjtest hos de.ja. det jeg har fått med meg og... håper virkelig dem får årna så vi får regga j-spec uten at BT skal ha noe dem skulle sagt. så går det ann å få en supra til en någelunde pris selv med nye avgifter.![]()
Da vil evt. det være mulig å få "lovlige" papirer på Supra fra Tuv.
Hva som skjer med de andre(rx-7,skyline osv.)vil tiden da vise.
InToTheBlue skrev:Snakket med Tom Ole på Japan Auto. De skal gjøre alt de kan fpr å ordne Tùv papirer på japanske Supraer i hvert fall. Han snakket om å i værste fall ta en krasjtest hos de.Blir det da slik at Tom Ole og Japan Auto har retighetene på de papirene hvis de "ofrer" en bil til testing? Slik at de som trenger papirer må kjøpe av de, eller bilr det TUV man må skaffe papirene fra?![]()
InToTheBlue skrev:Snakket med Tom Ole på Japan Auto. De skal gjøre alt de kan fpr å ordne Tùv papirer på japanske Supraer i hvert fall. Han snakket om å i værste fall ta en krasjtest hos de.Bra at noen tar tak i dette.. Er maaange som sikkert har kjøpt "katta i sekken" hvis det er totalt umulig..![]()
Kilgallon skrev:Tom Ole sa han skulle selge paiprene til de som trenger. Han skulle iallefall selge til meg. Uansett så tjener han jo penger på å selge til alle, å han som alle andre er jo interessert i tjene mest mulig pengerHehe, blir sikkert ikke billig de papirene der... glad jeg slipper