Begynner å bli endel år siden, men jeg husker det som det var igår. Jeg som så mange andre var 100% Datanerd, var på alle dataparty som var. (Ikke vert på The Gathering enda!
) Sitte foran pcen var vel stort sett det jeg gjorde fra 13-18Ã¥r.
NÃ¥ har jeg tatt fram gamle nykker.
Tenkte jeg skulle prøve meg på Opty trenden. Men var litt skeptisk til hvilken stepping jeg kunne få siden vi er i slutten av s939 tiden.
Men bestilte nå hvertfall og fikk en Opty 170 fra Netshop, med stepping: CCBBE 0615EPMW
For en som meg med litt overklokking på henda fra før av burde dette bety noe...
Jeg har fra før av DFI Lanparty UT Ultra-D. Så overklokking med stock vcore førte til 2.9GHz stabilt. Kjører med 1.4vcore på 2.95GHz nå, dette er ikke prøvd i prime enda. Men virker stabilt.
Er jo litt morro da, at i realiteten har jeg en FX-62+ til 1695kr.
Noen som skjønte seg på dette? hehe

NÃ¥ har jeg tatt fram gamle nykker.

Tenkte jeg skulle prøve meg på Opty trenden. Men var litt skeptisk til hvilken stepping jeg kunne få siden vi er i slutten av s939 tiden.
Men bestilte nå hvertfall og fikk en Opty 170 fra Netshop, med stepping: CCBBE 0615EPMW

Jeg har fra før av DFI Lanparty UT Ultra-D. Så overklokking med stock vcore førte til 2.9GHz stabilt. Kjører med 1.4vcore på 2.95GHz nå, dette er ikke prøvd i prime enda. Men virker stabilt.
Er jo litt morro da, at i realiteten har jeg en FX-62+ til 1695kr.
Noen som skjønte seg på dette? hehe

Magne Ã…nes Bjerke
Celica GT4 1990 - Prosjekt bilen
Celica GT4 1990 - Prosjekt bilen