har kjøpt et rear clip, og har lest en del men finner ikke ut, hva mere jeg må gjøre en og bytte det som er i gti`en med det som er i rear clippet,
takker for svar
takker for svar

aneriks skrev:Hvis du har fullt ledningsnett i clippet (sannsynligvis) så blir det ikke mye kobling siden du holder deg innenfor samme revisjon.Christian skrev:Hva med enn å bytte det som er i gti'en med turbo? Er jo ikke noe merja er det elektriske eneste som må kobles om? er det noen som har et koblings skjema i så fall?![]()
Neida....tenker du på omkobling av elektrisk o.l?
aneriks skrev:takk for svar alle sammen var de svar jeg trodde og ikke minst håpet og få! da fikk jeg beskjed av egon om at han hadde sendt den i går så er bare og vente spent til den kommer så jeg kan få begynt!!Lyst til å opplyse om kjøpssummen?
Speeder skrev:2.gen rear clip 17000aneriks skrev:takk for svar alle sammen var de svar jeg trodde og ikke minst håpet og få! da fikk jeg beskjed av egon om at han hadde sendt den i går så er bare og vente spent til den kommer så jeg kan få begynt!!Lyst til å opplyse om kjøpssummen?
aneriks skrev:+ moms vil jeg tro?Speeder skrev:2.gen rear clip 17000aneriks skrev:takk for svar alle sammen var de svar jeg trodde og ikke minst håpet og få! da fikk jeg beskjed av egon om at han hadde sendt den i går så er bare og vente spent til den kommer så jeg kan få begynt!!Lyst til å opplyse om kjøpssummen?
3.gen rear clip 25000
jeg kjøpte da et 2.gen clip