TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nok et ombyggings spørsmÃ¥l gti -> turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#210882  av aneriks

er forresten 2.gen gti til 2.gen turbo

#210890  av Christian

Hva med enn å bytte det som er i gti'en med turbo? Er jo ikke noe mer :lol:

Neida....tenker du på omkobling av elektrisk o.l?

#210891  av aneriks

Christian skrev:Hva med enn å bytte det som er i gti'en med turbo? Er jo ikke noe mer :lol:

ja er det elektriske eneste som må kobles om? er det noen som har et koblings skjema i så fall?

#210905  av Ivar

aneriks skrev:
Christian skrev:Hva med enn å bytte det som er i gti'en med turbo? Er jo ikke noe mer :lol:

ja er det elektriske eneste som må kobles om? er det noen som har et koblings skjema i så fall?
Hvis du har fullt ledningsnett i clippet (sannsynligvis) så blir det ikke mye kobling siden du holder deg innenfor samme revisjon.

#210945  av jumbo

Ja, som nevnt er det 100% problemfritt ettersom du er innenfor samme revisjon - bare å flytte over ECU fra clippet, deretter er det plug&play.

Aner ikke om 2.gen GTE har oljenivåmåler (slik GTien har) så mulig du ender opp med ei litt ivrig oljenivålampe, men dette er jo i såfall et ikke-problem du bare fikser med å fjerne dioden eller jorde signalet.

#210991  av aneriks

takk for svar alle sammen var de svar jeg trodde og ikke minst håpet og få! da fikk jeg beskjed av egon om at han hadde sendt den i går så er bare og vente spent til den kommer så jeg kan få begynt!! :twisted:

#210995  av Speeder

aneriks skrev:takk for svar alle sammen var de svar jeg trodde og ikke minst håpet og få! da fikk jeg beskjed av egon om at han hadde sendt den i går så er bare og vente spent til den kommer så jeg kan få begynt!! :twisted:
Lyst til å opplyse om kjøpssummen?

#211006  av aneriks

Speeder skrev:
aneriks skrev:takk for svar alle sammen var de svar jeg trodde og ikke minst håpet og få! da fikk jeg beskjed av egon om at han hadde sendt den i går så er bare og vente spent til den kommer så jeg kan få begynt!! :twisted:
2.gen rear clip 17000
3.gen rear clip 25000
jeg kjøpte da et 2.gen clip :D

#211134  av chris

aneriks skrev:
Speeder skrev:
2.gen rear clip 17000
3.gen rear clip 25000
+ moms vil jeg tro?

#211140  av sindrejl

skal du ha snurrbo? det blir da morro :D

#211257  av aneriks

chris skrev:
aneriks skrev:
Speeder skrev: Lyst til å opplyse om kjøpssummen?
2.gen rear clip 17000
3.gen rear clip 25000
+ moms vil jeg tro?
+ moms og eventuel frakt da vist man ikke henter den selv

#211258  av aneriks

sindrejl skrev:skal du ha snurrbo? det blir da morro :D
skal bli bra det ja.gleder meg noe sinsykt!! må få sett den nye bilen din og snart :D

#211532  av Buedn

Men er det mye arbeid vist du skal bygge om i fra 2.gen gti til 3.gen turbo??

#211563  av jumbo

På 2. rev bil var det egentlig rimelig plug and play for min del, eneste sideeffektene jeg ikke har giddet å gjøre noe med er økonomilampene og oljenivålampa.

For 1. rev bil er det litt mekking på utlegget i sikringsboksen for å få det til å passe. Christian her på forumet (og sikkert flere andre) har gjort dette så finnes sikkert litt info på dette også.
Sist redigert av jumbo den 09 des 2006 17:31, redigert 1 gang totalt.