heisan godtfolk!!
da ser det ut til at jeg må bytte clutch på turbo'n...doh..!
å da er spørsmålene som følger..
*kan dette gjøres uten å rive ned motor??
*er den orginale turbo clutchen bra nok, eller lønner det seg å slenge på et par laken??
*hvor mye skal eventuellt toyota ha for å bytte..??? (ohh..)
ser ut til at det er værre når det er relativt kaldt...merker det godt hvis jeg skal ha den til å lade skikkelig allerede i 3. å det er jo faan ikke bra..!
men, hvis noen av dere med erfaring kunne svart, så hadde det vært nyydelig...!
da ser det ut til at jeg må bytte clutch på turbo'n...doh..!
å da er spørsmålene som følger..
*kan dette gjøres uten å rive ned motor??
*er den orginale turbo clutchen bra nok, eller lønner det seg å slenge på et par laken??
*hvor mye skal eventuellt toyota ha for å bytte..??? (ohh..)
ser ut til at det er værre når det er relativt kaldt...merker det godt hvis jeg skal ha den til å lade skikkelig allerede i 3. å det er jo faan ikke bra..!

men, hvis noen av dere med erfaring kunne svart, så hadde det vært nyydelig...!

03 Toyota LandCruiser 3.0 GX AT
87 Volvo 340 1,4
X83 VW Golf 1,6d
X93 VW Caravelle 2,4
X95 Ford Mondeo 2,0 GLX
X85 Toyota Landcruiser HJ60 4,0
X85 Nissan Patrol 3,3td
X96 Audi A6 1,9tdi
X91 Toyota MR2 Turbo
X84 Mercedes Benz 200
X08 Toyota Avensis
87 Volvo 340 1,4
X83 VW Golf 1,6d
X93 VW Caravelle 2,4
X95 Ford Mondeo 2,0 GLX
X85 Toyota Landcruiser HJ60 4,0
X85 Nissan Patrol 3,3td
X96 Audi A6 1,9tdi
X91 Toyota MR2 Turbo
X84 Mercedes Benz 200
X08 Toyota Avensis