TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nytt prosjekt for 2007/2008

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#210980  av cs2451

Det der er jo snop til de grader. Det der kommer til å gå stygg fort.
får du plass til en presse oppi motorrommet og altså?

#211004  av jsun

Sykt .... men utrolig bra 8)

#211131  av TOYPARTS

er ikke så sykt, jeg har siden jeg begynte med biler hatt lyst på noe som ingen andre har, og jeg er rimelig sikker på at jeg er alene om dette, iallefall på denne siden av kloden, jeg har et ønske om å få alt godkejnt i bilen, dette er noe jeg jobber mye med og noe som opptar mye av tiden min, det er ringing frem og tilbake om ting og tang samt lover om ditt og datt, mye er allerede godkjent på den, men det gjenstår bremser, bur, felger og dekk, disse tingene er noe jaeg ikke kommer til å gio meg på, jeg skal ha det godkjent, buret har jeg så godt som fått i boksa, i utgangspunktet felger også, men ikke bremser enda, bilen skal vises så snart som mulig.

#211303  av TOYPARTS

da var hovedbøylen ferdig lakkert og frontbøylen ferdig grunnet, så da er buret klar til montering i morgen, begynner å nærme seg nå, kommer til å begynne å få i tepper og taktrekk, samt lime igjen takluken neste uke regner jeg med.

Buret ble forøvrig lakket i samme farge som bilen, grå.

#211304  av TOYPARTS

cs2451 skrev:Det der er jo snop til de grader. Det der kommer til å gå stygg fort.
det er ikke noe problem, det store spørsmålet er om jeg i det hele tatt gidder, og hvordan få alt til å fungere, ser for meg at det holder med turbo og gass.

#211352  av sleeper

TOYPARTS skrev:da var hovedbøylen ferdig lakkert og frontbøylen ferdig grunnet, så da er buret klar til montering i morgen, begynner å nærme seg nå, kommer til å begynne å få i tepper og taktrekk, samt lime igjen takluken neste uke regner jeg med.

hm.. skulle ikke bilen lakkes da?

#211359  av TOYPARTS

sleeper skrev:
TOYPARTS skrev:da var hovedbøylen ferdig lakkert og frontbøylen ferdig grunnet, så da er buret klar til montering i morgen, begynner å nærme seg nå, kommer til å begynne å få i tepper og taktrekk, samt lime igjen takluken neste uke regner jeg med.

hm.. skulle ikke bilen lakkes da?
har ikke tid, lager ny dekos istedet, må begynne å prioritere litt nå, er dyr nok som den er, ikke at lakken er det dyreste med hensyn til sponsing, men det tar tid.

#211685  av TOYPARTS

da er buret ferdig lakket og begge stolfestene er ferdig, im orgen er det lakkering av gulvet inni bilen etter sveisingen, og så skal teppene inn i bilen og buret skal monteres, regner med at det blir gjort i løpet av morgendagen.

Vil rette en stor takk til Jan Greve (Greven) for sveising av bur og stolfester.

#211690  av Mr2 Mk2

Synes ikke du burde bruke for mangen kalorier på lakken jeg, hvertfall ikke orange.Den bilen kler den/de fargene den har :)

#211726  av cs2451

TOYPARTS skrev:
cs2451 skrev:Det der er jo snop til de grader. Det der kommer til å gå stygg fort.
det er ikke noe problem, det store spørsmålet er om jeg i det hele tatt gidder, og hvordan få alt til å fungere, ser for meg at det holder med turbo og gass.
Det var akkurat det ja. Ser nå ut som det der skal funke fint ja. Er jo en fin size på den turboen du har og! :D

#211761  av TOYPARTS

gleder meg til i morgen når vi kan begynne på interiøret, er liksom litt mer bil når alt er ferdig

#211941  av Greven

Og idag, etter at du gikk, ble også stolene montert 8)

#211948  av TOYPARTS

Greven skrev:Og idag, etter at du gikk, ble også stolene montert 8)
hehe er ikke mye feil det heller, blir bra dette.

#211949  av TOYPARTS

bakluke.... Med lexanrute. 8) 8)
Vedlegg
lexan2.JPG
lexan2.JPG (18.49 kiB) Vist 1607 ganger
lexan1.JPG
lexan1.JPG (20.58 kiB) Vist 590 ganger

#211994  av kennethx

*host* bi-bi-billi *host* :shock:

Blir grise fett dette her :D
  • 1
  • 2