cs2451 skrev:Det der er jo snop til de grader. Det der kommer til å gå stygg fort.det er ikke noe problem, det store spørsmålet er om jeg i det hele tatt gidder, og hvordan få alt til å fungere, ser for meg at det holder med turbo og gass.
får du plass til en presse oppi motorrommet og altså?
TOYPARTS skrev:da var hovedbøylen ferdig lakkert og frontbøylen ferdig grunnet, så da er buret klar til montering i morgen, begynner å nærme seg nå, kommer til å begynne å få i tepper og taktrekk, samt lime igjen takluken neste uke regner jeg med.
Buret ble forøvrig lakket i samme farge som bilen, grå.
sleeper skrev:har ikke tid, lager ny dekos istedet, må begynne å prioritere litt nå, er dyr nok som den er, ikke at lakken er det dyreste med hensyn til sponsing, men det tar tid.TOYPARTS skrev:da var hovedbøylen ferdig lakkert og frontbøylen ferdig grunnet, så da er buret klar til montering i morgen, begynner å nærme seg nå, kommer til å begynne å få i tepper og taktrekk, samt lime igjen takluken neste uke regner jeg med.
Buret ble forøvrig lakket i samme farge som bilen, grå.
hm.. skulle ikke bilen lakkes da?
TOYPARTS skrev:Det var akkurat det ja. Ser nå ut som det der skal funke fint ja. Er jo en fin size på den turboen du har og!cs2451 skrev:Det der er jo snop til de grader. Det der kommer til å gå stygg fort.det er ikke noe problem, det store spørsmålet er om jeg i det hele tatt gidder, og hvordan få alt til å fungere, ser for meg at det holder med turbo og gass.
får du plass til en presse oppi motorrommet og altså?
Greven skrev:Og idag, etter at du gikk, ble også stolene monterthehe er ikke mye feil det heller, blir bra dette.