TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøleproblemer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#211335  av csstian

Syns TTE pakninga var ganske lik HKS si.Men den er vell ikke riktig like rå på kvalitet siden prisen er så forskjelig. Vet ikke om di har med forskjelige størelser.Er bare å sende mail å spørre.Får kjapt svar.Å det er på engelsk ja.

#212199  av Helmer

Jeg sendte mail til TTE, den linken som blei lagt ut av csstian, for å høre om de hadde 86,5 mm borring, men det hadde de jo ikke da... :roll:

Men kunne høre med TRD sa de, så jeg får sende en mail å høre med de.

#212201  av Andy_Celica

Helmer skrev:Jeg sendte mail til TTE, den linken som blei lagt ut av csstian, for å høre om de hadde 86,5 mm borring, men det hadde de jo ikke da... :roll:

Når man kjøper toppakning så lages de kunn i 1 størelse, f.-eks den org er lagd for å kunne borre blokka 2 ganger 86,5 og 87mm, ¨å den de hadde hos TTE passer garanter, gjør ikke om den er 1mm for stor :D

#212203  av Helmer

Andy_Celica skrev:
Helmer skrev:Jeg sendte mail til TTE, den linken som blei lagt ut av csstian, for å høre om de hadde 86,5 mm borring, men det hadde de jo ikke da... :roll:

Når man kjøper toppakning så lages de kunn i 1 størelse, f.-eks den org er lagd for å kunne borre blokka 2 ganger 86,5 og 87mm, ¨å den de hadde hos TTE passer garanter, gjør ikke om den er 1mm for stor :D
Så du mener at en pakning som er 86 mm kan jeg bruke på min selvom den er borra 0,5mm? Uansett hvilket merke det er?