Jeg skal ikke ha alt det der..
Tror ikke en kommer så langt forbi 300, med det oppsettet..
veiva begynner å slite
Fordelen er at motoren tåler rundt 9.000+. Da er det ikke så nøye om turbo'n ikke slår inn først 4.000. hvis du allikevell har et register på 5.000 som er kjørbart.
Egentlig sliter jeg mest med å komme igang. Sitter fortsatt på "gjerdet"
å lurer på om jeg skal kjøpe en 4a-gze fra Egon, eller om jeg skal bygge opp en annen motor fra bunn av...
Ulempen med en 4a-gze, er at da er ~190 maks, (for oss dødlige som ikke tør tenke på tiwncharge)
Ulempen med turbo, er at jeg kanskje aldri får bilen på vegen igjen...
Nei, syns ikke dette er lett,. Det å diskutere hva som er best hjemme, eller med venner er omtrent like vellykket, som når kona vil diskutere farven på nye gardiner med meg.
Sorry: Ble litt OT her...

Tror ikke en kommer så langt forbi 300, med det oppsettet..
veiva begynner å slite
Fordelen er at motoren tåler rundt 9.000+. Da er det ikke så nøye om turbo'n ikke slår inn først 4.000. hvis du allikevell har et register på 5.000 som er kjørbart.
Egentlig sliter jeg mest med å komme igang. Sitter fortsatt på "gjerdet"
å lurer på om jeg skal kjøpe en 4a-gze fra Egon, eller om jeg skal bygge opp en annen motor fra bunn av...
Ulempen med en 4a-gze, er at da er ~190 maks, (for oss dødlige som ikke tør tenke på tiwncharge)
Ulempen med turbo, er at jeg kanskje aldri får bilen på vegen igjen...

Nei, syns ikke dette er lett,. Det å diskutere hva som er best hjemme, eller med venner er omtrent like vellykket, som når kona vil diskutere farven på nye gardiner med meg.
Sorry: Ble litt OT her...
Njaa... Skeptisk
MR2 MK1
Daihatsu YRV
Mitsubishi Outlander
MR2 MK1
Daihatsu YRV
Mitsubishi Outlander