Sitter og lukter på nytt eksos anlegg nå. Skal få ferdig bilen i vinter, og da skal stylingen på bak også. Pr. i dag har jeg 2 endestusser på hver side bak, og dette passer desverre ikke med kaminari bakparten, derfor må jeg skaffe meg nytt eksosanlegg med enkle stusser bak og selge det jeg har da det er for stort.
Det jeg tenkte da var noe ala dette:

Jeg vet at det er mange forskjellige produsenter som lager tilsvarende eksosanlegg. Markus har vel noe lignende og?
Det jeg ser er at de selges med forskjellig størrelse på pottene.
4" - skal vist være veldig høy lyd av!
6" - litt lavere lyd
7" - enda lavere lyd..
Også var det å kjøpe noe slikt uten å ha hørt lyden da.. det ligger lyd klipp på nettet, men det sier jo svært lite siden dette er noe som må oppleves..
Er det noen som har noen erfaring med disse? hvordan blir 4" i forhold til 6" ? og hvordan er 6" i forhold til si, et orginalt eksosanlegg?
Da tenker jeg på frekvensen på tomgang, samt lydnivået i dB.
Det står nemlig mellom 6" og 4".
Det jeg tenkte da var noe ala dette:

Jeg vet at det er mange forskjellige produsenter som lager tilsvarende eksosanlegg. Markus har vel noe lignende og?
Det jeg ser er at de selges med forskjellig størrelse på pottene.
4" - skal vist være veldig høy lyd av!
6" - litt lavere lyd
7" - enda lavere lyd..
Også var det å kjøpe noe slikt uten å ha hørt lyden da.. det ligger lyd klipp på nettet, men det sier jo svært lite siden dette er noe som må oppleves..
Er det noen som har noen erfaring med disse? hvordan blir 4" i forhold til 6" ? og hvordan er 6" i forhold til si, et orginalt eksosanlegg?
Da tenker jeg på frekvensen på tomgang, samt lydnivået i dB.
Det står nemlig mellom 6" og 4".
- MR2 TURBO -