TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#214218  av Fred

jernteppe

#214260  av lexusmann

KonG_PeR skrev:begermix
??? :?: ??

Hæææ??Hva er dette??

#214344  av celicat23

Leiligheten min ligger i ett hus som er bygd midt i en bratt bakke. Trappa ned fra leiligheten og til gårdsplassen er 3-3,5m lang, og heller noe vilt ala 45 grader eller noe.

Da er det IKKE en god start på dagen at det ligger ett tynt lag med is OVERALT her, og at jeg går på trynet ned den trappa.

Men, på en annen side... Fin grunn til å ta seg en 3 dager nå da.

#214416  av Jon Are

God natt 8)

#214523  av Rømmling

NÃ¥ er det glatt hjemme

Firehjuls sladd med 4x4 (ja det er ikke så vanskelig da)

på en stor traktor med piggkjetinger på alle firedekkene
da er det glatt.

når man må ratte en traktor for å rette opp sladd med kjetinger på alle 4 hjulene. (kan komme av min aktive kjøring men skal mye til før det slipper)

#214564  av celicat23

Dagens test: en av mange varianter av drinken "mudslide" (1cl vodka, 1cl kahlua, 1cl bailey's, 2cl melk, masse isbiter). Siden poenget var å ha noe å drikke mens jeg underholder meg litt med sessong 3 av RIDES på dvd (på 55" tv'n min jeg elsker over alt!) så ble det 4cl melk istedenfor. "Nice and smooooth" er nøkkel ordene her. Ble ikke cl heller, da jeg bare fylte opp 1 shot glass med hver ting, og tok alt i ett 0.4L glass (som ble fult). Måtte drive å blande ny drink hvert 10 minutt? Ikke F om jeg gidder det nei.

Siden jeg så langt i dag kun har spist 1 rundstykke og 2 epler så vil alkoholen melde seg fort i toppen også. Flottings!

Har lenge vært en flittig missbruker av "white russian" - som er samme drinken, bare uten bailey's. Mudslide er enda bedre. Naijz! Så...Anbefales! For de som er trygge nok i sexualiteten sin til at de kan drikke noe femi uten å bli usikker på om de liker gutter eller ikke da (Jumbo!!! hehehe)...

Og for de med interesse av bil, så kan RIDES SESSONG 3 anbefales. 5 dvd'r - 10 episoder. Kjøpte igjennom http://www.amazon.co.uk av importcds.com. Helt smertefritt, og kom på under 200kr med frakt. Sessong 2 er allerede bestilt, og på vei.

"Det blir ikke mer gøy enn man gjør det til selv". Noe humør-fremkallende drikke, 55" tv, koblet opp til ett ok stereo anlegg og en god dvd... Det er trygt å si at jeg er i bra humør, og på vei til å bli enda bedre.

Nesten så jeg føler behovet for å gå ut til helga og finne ei classy dame som vil knulle litt på do før jeg tar drosje hjem alene. Hmm..

#214723  av Christian

En liten overgang fra celicat23's funderinger dette :wink:

I dag gifter jeg meg med den søteste og snilleste jenta jeg kan tenke meg 8)

#214729  av sleeper

Christian skrev:En liten overgang fra celicat23's funderinger dette :wink:

Gratulerer da! :D :D

#214730  av Mr2 Mk2

Christian skrev:I dag gifter jeg meg med den søteste og snilleste jenta jeg kan tenke meg 8)
Hyggelig Christian! :) Gratulerer så mye til dere begge!Bilde Bilde

#214732  av celicat23

Du er litt i "andre enden av skala'en" enn meg da ja :-)

GRATULERER!!

#214734  av Turbotrille

Hehe, det er dette som er så herlig med forumbruk, så mye likehet, og samtidig så store forskjeller på folk. :D

Uansett, gratulerer så mye. :D

#214736  av Neemi

Gratulerer så mye til dere begge Christian :)

#214750  av aneriks

gratulerer så masse til dere begge!!!
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 1175