Dagens test: en av mange varianter av drinken "mudslide" (1cl vodka, 1cl kahlua, 1cl bailey's, 2cl melk, masse isbiter). Siden poenget var å ha noe å drikke mens jeg underholder meg litt med sessong 3 av RIDES på dvd (på 55" tv'n min jeg elsker over alt!) så ble det 4cl melk istedenfor. "Nice and smooooth" er nøkkel ordene her. Ble ikke cl heller, da jeg bare fylte opp 1 shot glass med hver ting, og tok alt i ett 0.4L glass (som ble fult). Måtte drive å blande ny drink hvert 10 minutt? Ikke F om jeg gidder det nei.
Siden jeg så langt i dag kun har spist 1 rundstykke og 2 epler så vil alkoholen melde seg fort i toppen også. Flottings!
Har lenge vært en flittig missbruker av "white russian" - som er samme drinken, bare uten bailey's. Mudslide er enda bedre. Naijz! Så...Anbefales! For de som er trygge nok i sexualiteten sin til at de kan drikke noe femi uten å bli usikker på om de liker gutter eller ikke da (Jumbo!!! hehehe)...
Og for de med interesse av bil, så kan RIDES SESSONG 3 anbefales. 5 dvd'r - 10 episoder. Kjøpte igjennom
http://www.amazon.co.uk av importcds.com. Helt smertefritt, og kom på under 200kr med frakt. Sessong 2 er allerede bestilt, og på vei.
"Det blir ikke mer gøy enn man gjør det til selv". Noe humør-fremkallende drikke, 55" tv, koblet opp til ett ok stereo anlegg og en god dvd... Det er trygt å si at jeg er i bra humør, og på vei til å bli enda bedre.
Nesten så jeg føler behovet for å gå ut til helga og finne ei classy dame som vil knulle litt på do før jeg tar drosje hjem alene. Hmm..