tvaksvik skrev:
Må arrestere deg litt på dette punktet her. Det er ikke nødvendig enklest, billigst og best å kjøpe en Eurospec dersom man har de riktige kontaktene.
Har selv kontakt med folk som bygger om Supraer i Japan til en veldig billig penge. Disse har bygget om hundrevis av Supraer og de gjør de med stor dyktighet og 100% kvalitetsgaranti. De har faktisk en 96 modell Supra TT som bare har gått 60 000km til 180 000 som jeg vurderer å slå til på.
Ettersom J-Specèn er rimeligere og vognkortet på denne bilen viser gunstigere tall enn Euro Specèn så håper jeg å spare noe mere penger på denne dealen enn å kjøpe meg en Eurospec. Dette er penger som kommer godt med til oppgraderinger. 
Hvis ikke jeg har missforstått Robstar helt feil så har han bilen her i Norge!
Hvis man da skal sende bilen tilbake til japan eller dubai for å så ordne kontakter som skal passe på bilen hans.... levere...
betale når jobben er gjordt... så sende den tilbake... og alt det som må til for å ordne noe sånt.
Så synes jeg at det er for mange usikkerhetsmomenter og såppas dyrt at det synes jeg seriøst ikke det er værdt det.
Da er det vesentlig enklere å selge bilen for å kjøpe US modell (rundt $30 000 området) eller gjøre som du tenker å gjøre.
I ditt eksempel så kan det bli økonomi i det siden selger kan ordne det.
Trenger ikke å være så dumt heller siden det er veldig mye enklere å finne en japse bil med de specs'ene som du er etter og
som oftes så er det mulig å finne fine biler som har godt veldig kort.
SÃ¥ det er en vesentlig forskjell fra ditt utgangspunkt og hannes.
"I'm the Apprentice! Yes! it's really really true!

"