TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• recaro eller sparco??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#212596  av elino

Hva med en av disse da?

Recaro speed: Denne hadde Are før han satte i momo stoler, disse var han meget fornøyd med (måtte bytte for å lisensiere bilen i NBF) :D

Recaro pole position: Jævlig kul stol i virkeligheten (sier Are :D ), men dessverre ikke fellbar rygg
Vedlegg
PP_dinsi_kls.gif
PP_dinsi_kls.gif (27.5 kiB) Vist 2316 ganger
Speed_DinBe_KL.gif
Speed_DinBe_KL.gif (26.42 kiB) Vist 2316 ganger

#212722  av Stiansen

Recaro Speed er kongebra stoler :D Megagode å sitte i :wink:

#212745  av celicat23

Cobra misano (kan få i flere forskjellige farger, rygger osv osv) eller Recaro sport "topline" (porr.....)

http://www.cobraseats.com/road/misano.php
http://www.recaro.com/index.php?id=394&region=1&L=2
Vedlegg
recaro_sport_topline.jpg
recaro_sport_topline.jpg (5.88 kiB) Vist 2288 ganger
misanomain.jpg
misanomain.jpg (5.37 kiB) Vist 2288 ganger
misano_side.jpg
misano_side.jpg (5.08 kiB) Vist 2288 ganger
misano_back.jpg
misano_back.jpg (5.04 kiB) Vist 2288 ganger

#212750  av tore 95 tt euro spec

tommis skrev:
tore 95 tt euro spec skrev:
tommis skrev:Sparco er det rette for Supra. Skal ha to Sparco stoler i min, må bare akkumulere opp litt penger først. Hvis jeg ikke kommer over et bra tilbud da. Gruppekjøp??...
joda gruppe kjøp høres greit ut men da må det skje før jul :wink:
Såpass ja, sitter du så dårlig? :lol: Hvor har du planlagt å kjøpe stolene da? Inn/utland?
hehe neida gjør ikke det ,men der jeg har fått pris nå må jeg bestille før nyttår pga prisoppgang...ordiner pris nå er 28000 kr 2stk
Betaler ikke det jeg da men :wink:

#212752  av tore 95 tt euro spec

elino skrev:Hva med en av disse da?

Recaro speed: Denne hadde Are før han satte i momo stoler, disse var han meget fornøyd med (måtte bytte for å lisensiere bilen i NBF) :D

Recaro pole position: Jævlig kul stol i virkeligheten (sier Are :D ), men dessverre ikke fellbar rygg
likte begge stolene :wink: men tror jeg vil ha fellbar rygg.hmm så vanskelig å velge ut stol bare på bilde..må liksom både se å sitte i de syntes jeg..Den sparco stolen har jeg prøvd å vet at den er god å sitte i etc..men den er jævlig dyr + at jeg syntes den er litt mørk beige,litt minus det..vet dere prisen på de andre stolene el?

#212754  av tore 95 tt euro spec

[quote="celicat23"]Cobra misano (kan få i flere forskjellige farger, rygger osv osv) eller Recaro sport "topline" (porr.....)

hmm fine disse oxo men jeg må ha beige farge ,og disse får en vel ikke i det sikkert???

#212786  av celicat23

celicat23 skrev:Cobra misano (kan få i flere forskjellige farger, rygger osv osv) eller Recaro sport "topline" (porr.....)

hmm fine disse oxo men jeg må ha beige farge ,og disse får en vel ikke i det sikkert???
I skinn, og skinn/alcantara så er de (misano) "available in all colours".

#212787  av tore 95 tt euro spec

celicat23 skrev:
celicat23 skrev:Cobra misano (kan få i flere forskjellige farger, rygger osv osv) eller Recaro sport "topline" (porr.....)

I skinn, og skinn/alcantara så er de (misano) "available in all colours".
har du bilde av de beige el??
 #215612  av hugomidt

bride??
Vedlegg
276_0.jpg
276_0.jpg (29.15 kiB) Vist 2186 ganger

#215636  av sindrejl

åssen er disse stolene å sitte i kontra originale? Jeg liker ikke de originale spesielt godt egentlig.. er jo vant med celica stoler som gir korsryggstøtte. Takler å sitte i celicastoler MYE lenger enn suprastolene. Samt at sidestøtten er helt ræva :P

#215673  av tore 95 tt euro spec

Ja har sett på bride oxo..vet ikke om noen her i norge forhandler de heller .dessuten er de ikke å få i beige....
pris ligger de på da??
 #216083  av hugomidt

takakaira har jo bride stoler selfølgelig

men i norge så er det kun: http://www.motorsport-import.no
som eg har sett det hos meiner eg, sendte dei mail om pris men fikk aldri svar men no er det vekk ifra sia deira.......
men rålekre er dei.
men prisen såg ut til å være litt på takakaira ca: 1400 usd.......

#216595  av 95TT

Jeg har familie i skottland og har vært innom noen tuning butikker der, og de har helt andre priser enn de forlanger i norge hvertfall. kanskje dyrt å få frakta stoler fra uk, de passer jo ikke akkurat i luka over hodet på flyet. :P

Kikka på noen fine recaro stoler i norge og de skulle ha 14000 for dem. fant samme stolene i skottland for 700pund. altså 350 pund per stol, og selv om punden ligger rundt 12ern så er jo det noen lapper billigere vil jeg si.. disse stolene sto på karl s hansen i arendal og er sikkert ikke billigste plassen da men. :p

synes det er kult at du beholder det beige i interiøret tore.. alt for mange med svart skinn. kunne kanskje tenkt meg hvite skinnseter jeg.. men de som står i min bil ser ut som nye så kan ikke rive trekket av dem.

#217721  av celicat23

tore 95 tt euro spec skrev:Noen her som vet hvem som forhandler cobra stoler i norge??
Fra cobra sin hjemmeside:

Eiker Motorshop As
Prestaker Ind. Omr,
N3300 Hokksund,
Norway

Tel: 00 473 2250 600
Fax: 00 473 2250 602
EMail: ordre@eiker.com
Web: http://www.eiker.com

--------------------------------------------------------------------------------

Hot Shop As
Postboks 100,
Grav Industriomrade 4,
N1861 Trogstad,
Norway
Tel: 00476 9825100
Fax: 00476 9825800
EMail: volkswagen@hotshop.as
Web: http://www.hotshop.as

--------------------------------------------------------------------------------