TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• saddam ble hengt i natt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#216173  av Kilgallon

Dette skulle vært gjort for lenge siden.

#216192  av jumbo

hmsilset skrev:Mr Jumbo.Dette har da ingenting med oppreisning eller
hevn å gjøre sånn som f.eks Amnesty sier.Det er en dom jeg ikke liker,men diktatoren
ble dømt så å si av sin egen domstol. Ingenting annet ville vært
riktig eller rettferdig!
uten at jeg forstår hvordan, må du ha mistolket meg grundig her. Vi er fullstendig enig om dette og jeg har aldri ment noe annet.

Bare synd de valgte minst en
feiging til å bli med å gjøre hengningen.Tenkt å stå å skjelle ut
en som er død om ett minutt.Skulle likt å møtt en sånn sopp
i ei mørk bakgate :twisted:
Ja, gjennomfoeringen var tragisk og bidrar kraftig i negativ retning. Ekstra ille blir det av at den offisielle videoen samt intervjuer de ga rett etterpå ville dekke over det... "btw, he was respected all the time, both when he was alive and when he became a corpse"

#216196  av hmsilset

uten at jeg forstår hvordan, må du ha mistolket meg grundig her. Vi er fullstendig enig om dette og jeg har aldri ment noe annet.

hehe,var sent på natta :P Var litt vanskelig å forstå det riktig også..

#216231  av FireWalk

Hevn ja... Er det rart det er krig i verden?

Jeg er sikker på at om avanserte vesner fra en annen planet overvåker oss i skrivende stund så tenker de nok at: Nei vi får vente noen hundre år til før vi tar kontakt med dem: De er alt for primitive pr. dags dato.

Og det i seg selv er vel i korte trekk en sterk indikasjon på hva det hele koker ned til for mitt vedkommende. 8)

#216306  av chris

|plumbo skrev:noen som har filmen som er lagt ut ??
er det noe som IKKE ligger på youtube ? :P