Har hatt en Opel Astra inne til reparasjon for skifte av noen eksosventiler. Fikk prisoverslag på ca. 6000. "Ok, greit. Dere får gjøre det dere må for å fikse bilen," sa jeg. Kom innom etter en stund for å høre, og fikk da beskjed om at det mulig kom til å koste litt mer. Hentet bilen noen dager senere (dette var før jul), og fikk regning i posten nå. Den var på 15.750
Jeg betviler ikke arbeidet de har gjort, men det at vi ikke har fått beskjed om at det kom til å bli så dyrt.
I følge forbrukerrådet har skal jeg kun betale 15% i tillegg til prisoverslaget jeg fikk på forhånd. Dvs litt under 7000kr. Ringte til mekanikeren, og han hevdet at siden jeg hadde sagt at de fikk gjøre det de måtte for å fikse bilen, hadde de forstått det som akkurat det, uavhengig av prisoverslag.
Har jeg/vi noe å gå på her?

I følge forbrukerrådet har skal jeg kun betale 15% i tillegg til prisoverslaget jeg fikk på forhånd. Dvs litt under 7000kr. Ringte til mekanikeren, og han hevdet at siden jeg hadde sagt at de fikk gjøre det de måtte for å fikse bilen, hadde de forstått det som akkurat det, uavhengig av prisoverslag.
Har jeg/vi noe å gå på her?
- Nissan 200sx s14.5