Snøen har omsider kommet til Ålesund også, og da klarer man jo ikke la være å dille litt med bilen.
Deler er bestilt, og har fått mye av det i posten allerede. Noe er kommet på, noe skal på i helgen.
Har bestilt følgende:
- komplett bensin system fra Wolfkatz. Bensinpumpe, fitting kit, fuelrail, nye dyser, bensintrykksregulator osv.
- TRD vinge,
- HKS EVC Boost controller.
- ATS RACING 9" Spal vifte & shroud.
- TKO Eksos anlegg.
- REVISION 6 baklys.
- Coolingmist DUAL stage injection upgrade kit.
- Nye Fjærben lager fremme. Orginale toyota deler.
- Rep kit til kaliptere fremme.
Justerte håndbrekket mitt da det hadde begynt å miste effekt etter at kalipteren på venstresiden bak begynte å henge. Overhalte kalipteren, men håndbrekket har jeg ikke giddet å ordne før nå.
Har også modifisert parklysene fremme, og satt inn to ekstra pærer slik at den lyser litt mer rektangulært, og med et blått skjær i.
det ble litt tøft syntes jeg.
Montert rev6 baklys og ordnet litt i lednings rotet i motor rommet.
Noen bilder:
Deler er bestilt, og har fått mye av det i posten allerede. Noe er kommet på, noe skal på i helgen.
Har bestilt følgende:
- komplett bensin system fra Wolfkatz. Bensinpumpe, fitting kit, fuelrail, nye dyser, bensintrykksregulator osv.
- TRD vinge,
- HKS EVC Boost controller.
- ATS RACING 9" Spal vifte & shroud.
- TKO Eksos anlegg.
- REVISION 6 baklys.
- Coolingmist DUAL stage injection upgrade kit.
- Nye Fjærben lager fremme. Orginale toyota deler.
- Rep kit til kaliptere fremme.
Justerte håndbrekket mitt da det hadde begynt å miste effekt etter at kalipteren på venstresiden bak begynte å henge. Overhalte kalipteren, men håndbrekket har jeg ikke giddet å ordne før nå.
Har også modifisert parklysene fremme, og satt inn to ekstra pærer slik at den lyser litt mer rektangulært, og med et blått skjær i.

Montert rev6 baklys og ordnet litt i lednings rotet i motor rommet.
Noen bilder:
Vedlegg
Bilde171.jpg (127.39 kiB) Vist 489 ganger
Bilde157.jpg (153.15 kiB) Vist 488 ganger
Bilde149.jpg (205.45 kiB) Vist 486 ganger
Bilde133.jpg (329.29 kiB) Vist 488 ganger
Bilde118.jpg (154.11 kiB) Vist 482 ganger
- MR2 TURBO -