Ja, savnet etter en supra til banebruk ble for stort, så i helgen var jeg i Belgia og kjøpte en 1994 mod TT Racebil.. det fulgte med så mye deler åog slicks/felger at jeg og dama kastet oss i Hiacen min og kjørte ned.. Planen var å kjøre bilen opp igjen siden vi først måtte kjøre ned dit å hente alle delene, så Tyske skilter osv ble ordnet av en kompis som allerede var i Tyskland. Vi møtte han i Danmark (takk Jon Christian

) på vei ned.. planen var å hente bilen fredag kveld men det tok litt lengre tid enn ventet å komme seg ned. Vel nede på lørdag formiddag etter å ha sovet på et hotell over natten så lastet vi opp alt og dro fra Belgia kl 12:00. Da begynte vår ferd med å smyge oss igjennom Tyskland.. Etter 40km så er det full stopp på motorveien.. Her var det det kontroll.. ja ja vi svinger inn på en rasteplass og hva ser jeg der... Diablo, Murcielago, Ferrari 430, Mustang GT-500, Bently coupe+++ å faen... Vi hadde kommet midt oppe i Cannonball 8000... hva er odsen for at det skulle skje.. etter mye forklaring så skjønner de at vi ikke er med i dette racet... men det var ikke lov å ha åpent luftfilter på veien i Tyskland.. seriøst?? Vi endte opp med en bot på 80 Euro å beskjed om ikke kjøre videre.. Etter litt vurdering så fant vi ut at å vente der i 2 timer til kontrollen var over, for så å kjøre videre, ikke var så smart siden vi sikkert hadde blitt stoppet et eller annet sted i Tyskland pga dette race vi ikke hadde noe med hehe.. så vi fikk bilen tilbake der jeg hentet den og får den opp på biltransporter til uka i stedet..
Kommer tilbake med Spec og hva som skal gjøres med den i vinter
Her er eneste bilde vi tok av bilen der nede: