TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosject: Quicksilver 2.nd Edition + Ny Time Attack Supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#218344  av Quicksilver

bare bredding bak.. Så nettopp et Top gear om en ny rik dude i Dubai som byttet ut hovedlampene Ferrarin sin med lyskroner.. det blir litt sånn spør du meg..

var innom siden din.. er den celica'n din?? for guds skyld ikke gjør noe like jævlig mot supran.. da får du pryl hvis jeg ser deg hehehe ;)

#218360  av azt

Quicksilver skrev:bare bredding bak.. Så nettopp et Top gear om en ny rik dude i Dubai som byttet ut hovedlampene Ferrarin sin med lyskroner.. det blir litt sånn spør du meg..

var innom siden din.. er den celica'n din?? for guds skyld ikke gjør noe like jævlig mot supran.. da får du pryl hvis jeg ser deg hehehe ;)
den VAR :P
tenker på fangern eller lakken?
ja, bare trd breddinga bak, men lage egen bredding forran. for liker ikke helt de hulla i sia på forsjermene... og beholder frontfangern forløpig og bare setter på en leppe. litt lyst på top secret fronten med frontsjermene... men DYRT.
men først og fremst må jeg få bytta bil før prosjektet tar fatt.

#219324  av mr2cato

Det var da en kjent R33...

#219330  av tommis

RÅ! Du har ikke en lengre film da? Må si jeg har litt lyst på Skyline jeg også... Blir det skilt på den der?

#219332  av Quicksilver

GTR er helt sinnsykt å kjøre på bane å svingete vei.. der blir supra'n litt val i forhold hehe.. Det er mulig jeg setter skilt på den senere men er litt avhengi å få med alle modsene i vognkortet, så det kommer nok til å koste en hel haug hehe..

gleder meg til å teste det nye turbo oppsette.. blir vel bremsing snart.. håper på over 800hk :D

#219341  av Terjen

Dæven! Den var rå!!! :shock:

#219383  av Stiansen

Virka heftig den der ja :D

#219456  av peterK

Pervers farge da! :shock: :shock:

Sinnsykt tøff, den vil jeg se mere av!

#219459  av Quicksilver

her er noen bilder fra Gatebil messen i høst
Vedlegg
gatebilmessa_001.jpg
gatebilmessa_001.jpg (72.25 kiB) Vist 486 ganger
gatebilmessa_002.jpg
gatebilmessa_002.jpg (68.58 kiB) Vist 484 ganger
gatebilmessa_003.jpg
gatebilmessa_003.jpg (79.3 kiB) Vist 482 ganger
gatebilmessa_004.jpg
gatebilmessa_004.jpg (96.14 kiB) Vist 484 ganger

#219493  av Quicksilver

Nei ikke på vei ennå i hverfall :)

Det er en ekte JGTC Supra brukt i 1998 sesongen ;) komplett bil uten om Motor å girkasse. dette er et sammler objekt uten like.. disse er umulig å få tak i.. de bilene blir vanligvis tatt tilbake av TRD å destruert.. TRD har tatt ut motor å gir pga det er helt uaktuelt å la noen få hendene sine på den :)

#262546  av Quicksilver

Ja, savnet etter en supra til banebruk ble for stort, så i helgen var jeg i Belgia og kjøpte en 1994 mod TT Racebil.. det fulgte med så mye deler åog slicks/felger at jeg og dama kastet oss i Hiacen min og kjørte ned.. Planen var å kjøre bilen opp igjen siden vi først måtte kjøre ned dit å hente alle delene, så Tyske skilter osv ble ordnet av en kompis som allerede var i Tyskland. Vi møtte han i Danmark (takk Jon Christian ;) ) på vei ned.. planen var å hente bilen fredag kveld men det tok litt lengre tid enn ventet å komme seg ned. Vel nede på lørdag formiddag etter å ha sovet på et hotell over natten så lastet vi opp alt og dro fra Belgia kl 12:00. Da begynte vår ferd med å smyge oss igjennom Tyskland.. Etter 40km så er det full stopp på motorveien.. Her var det det kontroll.. ja ja vi svinger inn på en rasteplass og hva ser jeg der... Diablo, Murcielago, Ferrari 430, Mustang GT-500, Bently coupe+++ å faen... Vi hadde kommet midt oppe i Cannonball 8000... hva er odsen for at det skulle skje.. etter mye forklaring så skjønner de at vi ikke er med i dette racet... men det var ikke lov å ha åpent luftfilter på veien i Tyskland.. seriøst?? Vi endte opp med en bot på 80 Euro å beskjed om ikke kjøre videre.. Etter litt vurdering så fant vi ut at å vente der i 2 timer til kontrollen var over, for så å kjøre videre, ikke var så smart siden vi sikkert hadde blitt stoppet et eller annet sted i Tyskland pga dette race vi ikke hadde noe med hehe.. så vi fikk bilen tilbake der jeg hentet den og får den opp på biltransporter til uka i stedet..

Kommer tilbake med Spec og hva som skal gjøres med den i vinter :)

Her er eneste bilde vi tok av bilen der nede:
Vedlegg
Supra 001_resize.jpg
Supra 001_resize.jpg (68.49 kiB) Vist 511 ganger

#262560  av Morten

Gromt! :D

#262581  av Stiansen

Tøft :) Gratulerer :)
Første gang jeg ser en Supra med eksosen på høyre side hvertfall :P
  • 1
  • 5
  • 6