TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hei!!!;-) ALLE dere GODE VENNER!!!:-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #221543  av ADHD:-)))

Hei!!!:-)
JA eg SAVNER min tidligere MR2!!!:-(
Har tenkt FLERE ganger på att Eg burde JO lage en påst HER oss DERE!!! MEN tiden FLYR jo ALT for fort!!!:-(
Men eg henger jo ennå i hop!!!:-)
Har BARE problemer med armene å tale evnen!!!
Men HUMØRET er jo FREMDELES på TÅPP!!!LOL:-)

Eg har fått HONDAen min litt modda av hjelpemiddel sentralen!!!
Di har LETTA servoen min!!!(alså styringa er jort MYE lettere!!!:-)
Å så har di jo bygd NYE armlener slik er kan kvile begge armene!!!:-)
og SÅ har di monter en fjernbetjenings boks! som de er en knapp ved høgre handa mi som eg kan betjene Lys å Bliklys å Vindusviskerene med ved att eg trykker inn knappen å så lenge eg holder den inne s piper den til ønska antall pipeverdi som eg veit vilken ting eg skal betjene(Vanskli å skrive forklare!!! håper dere sjønner tegninga!??)
Å så har eg fått eletrisk honbrekk!!!:-)

Å for dere som kjenner meg så HARE eg de sykiskt VELDI BRA!!!:-)
ENESTE problemet er att eg har en kropp som IKKE er samarbeids vill!!!:-( (for di av dere som IKKE veit VEM eg er SÃ… heter eg Geir haavard HANSEN Ã… har vert LYKKLIG medlem her i denne HYGGLIGE familien HER!!!:-)
Eg på en måte forsvant DA eg fikk min sykdoms diagnose:ALS hetert den sykdomen eg fikk diagnosert i fjor 14/02_06!!!:-(
Å pågrunn av denne muskel SVINN sykdommen så MÅTTE eg skaffe meg ein NY bil med lett servo å automat Å de blei ein HONDA Prelude 2.2VTEC 4Ws 97Mod!!!:-) KUL bil MEN der er IKKE Den JUPT SAVNA MR2 MK2 GTIen eg hadde!!!:-(

Så nå veit der LITT om meg i NÅ verende sittvasjon!!?

HEI å HÅ!!!:-) HÅPER dere ALLE har de FINT!!?:-)

#221547  av Larsen

Det var hyggelig å høre :D
Du får stå på, så håper jeg vi ser deg på treff til sommeren.

#221548  av ADHD:-)))

TAKKER for DE!!!:-)
ÅÅÅ eg har INGEN planer om å ji opp!!!:-)
HAR STORE håp om å komme meg på noen TREFF i år ågså!!!:-) (Bare viss armine mine tilater de!!!)

#221551  av tojo

Hallo,coolt at du er tilbake på forumet,å som sagt hyggelig at du har fått "ny" bil.
Har du bilde av bilen?

#221554  av toyota_mr2

gratulerer med bil da syns de er bra di orner opp så du kan kosse deg i bilen :lol:

#221556  av ADHD:-)))

Ja eg har bilder av min livs GLEDE!!!:-)
Vedlegg
Å slik vil felgene se ut når di er lakka!!!:-)
Å slik vil felgene se ut når di er lakka!!!:-)
gull.jpg (819.8 kiB) Vist 203 ganger
1545471_509x382.jpg
1545471_509x382.jpg (44.7 kiB) Vist 598 ganger
4_-1835600059.jpg
4_-1835600059.jpg (31.12 kiB) Vist 598 ganger
HPIM0305-2.JPG
HPIM0305-2.JPG (117.77 kiB) Vist 202 ganger

#221562  av Anders gullstein

Får da både servo og automat i MR2'n da :wink:

#221564  av hmsilset

Hei! Hondaen din er kjempefin da! Er så bra at du for tilpasset bilen
din etterhvert! På bilen jeg kjøpte av deg står det Hansen enda :D Noen(ikke veldig opplyste personer) spør meg om Hansen er navnet på stereoanlegget eller stylinga og sånt :) Felgene på Hondaen din er kjempetøffe!Kledde den farga! Vi snakkes sikkert en dag :P Godt å høre at du har det bra!

#221567  av ADHD:-)))

Anders gullstein skrev:Får da både servo og automat i MR2'n da :wink:
VEL for å si de slik!!! SÅ hadde eg FÅTT de MR2en AKKURAT slik eg ville ha den!!! Å var i samtale med Makhus for Turbo motor bytte da sykdomen min bejynte å ramme meg på ALVÅR!!!:-(
SÃ¥ eg villi IKKE missbruke den NYDLIGE bilen!!! SÃ¥ eg bestemte meg for att den FORTJENTE eg NY eier som kunne NYET den FULT ut!!!

#221568  av ADHD:-)))

hmsilset skrev:Hei! Hondaen din er kjempefin da! Er så bra at du for tilpasset bilen
din etterhvert! På bilen jeg kjøpte av deg står det Hansen enda :D Noen(ikke veldig opplyste personer) spør meg om Hansen er navnet på stereoanlegget eller stylinga og sånt :) Felgene på Hondaen din er kjempetøffe!Kledde den farga! Vi snakkes sikkert en dag :P Godt å høre at du har det bra!
TAKKER for sist!!!:-)
De er jo SUPERT å høre!!!LOL:-)

#221572  av Neemi

Godt å høre at humøret er på topp og du smiler :)

Jeg sitter her som vanlig alene på jobb i natten, og se her fikk jeg jammen det selskapet jeg savner så ofte :D

Bilen din høres jo ut som den blir veldig bra for deg.
Har du planer om å gjøre mer med den underveis?

#221581  av ADHD:-)))

Neemi skrev:Godt å høre at humøret er på topp og du smiler :)

Jeg sitter her som vanlig alene på jobb i natten, og se her fikk jeg jammen det selskapet jeg savner så ofte :D

Bilen din høres jo ut som den blir veldig bra for deg.
Har du planer om å gjøre mer med den underveis?
ÅÅÅ eg FØLTE eg IKKE sku ut å kjøre bil å så legge meg!!!:-(
TAKKER så MYE for siste MØTE!!!(min BLÅE ENGEL:-)

Vel eg har føtt montert Crowler stage.1. kammer(Med FANTASTISK hjelp av Toypart!!!:-) Eg kommer til å vere EVIG TAKKNEMLIG for den hjelpa!!!:-)

Så har eg SEFF bytta/oppgradert bremsene!!!(Måtte jo ha noen som BITER litt bedre i forhold til min kjørestil!!!:-)

Å SEFF har eg kjøpt en Decatt(en Cattalysator erstatter som er HEIL åpen i jennom!!!:-) (MEN har ikke fått oen til Å montere den endå!!!!:(

Å så har eg kjøpt NY girkasse til Luden min!!! (siden den modellen eg har en KJENT produksjons FEIL med att lagrene inni kassa RYKER!!!!:-(
Så eg venter NÅ ver dag for svar fra TULLE vesnet att di har ROTA seg ferdig med tållingen(di har hatt den liggende siden 08/01-07!!!:-(
Å når den er levert ut SÅ vil eg fer ned til Drammen til Vibrant som driver:LSDmotorsports.com!(Ups eg glemte si:Avdeling NORGE!!!) Såm skal bytte den kassa for meg!!!:-)
ÅÅÅ JA eg GLEDER meg MYE for å bytte den girkassa!!!:-)
Å eg har bedstilt SKUNK2 racing Cattback av han som eg får i slutten av han!!!(PS HAN sleger GODE varer til SKAM GODE priser!!!:-)

MÃ… jo ha biln KLAR til den kommende SESONGEN!!!:-)

#221583  av sindrejl

hei hei! godt å se det er liv i deg å og at humøret er på topp! :)

#221586  av ADHD:-)))

sindrejl skrev:hei hei! godt å se det er liv i deg å og at humøret er på topp! :)
Hei på DU!!!:-)
TAKKEr for SIST!!!:-)
ÅJA eg er ALTID i GÅTT humør!!!LOL:-)
Har INGEN ting å klage åver!!!

#221593  av Azrael

Hei hei!!!
Moro og høre fra deg igjen :D

Btw: Knall fin Lude du har :wink: