Hei!!!:-)
JA eg SAVNER min tidligere MR2!!!:-(
Har tenkt FLERE ganger på att Eg burde JO lage en påst HER oss DERE!!! MEN tiden FLYR jo ALT for fort!!!:-(
Men eg henger jo ennå i hop!!!:-)
Har BARE problemer med armene å tale evnen!!!
Men HUMØRET er jo FREMDELES på TÅPP!!!LOL:-)
Eg har fått HONDAen min litt modda av hjelpemiddel sentralen!!!
Di har LETTA servoen min!!!(alså styringa er jort MYE lettere!!!:-)
Å så har di jo bygd NYE armlener slik er kan kvile begge armene!!!:-)
og SÅ har di monter en fjernbetjenings boks! som de er en knapp ved høgre handa mi som eg kan betjene Lys å Bliklys å Vindusviskerene med ved att eg trykker inn knappen å så lenge eg holder den inne s piper den til ønska antall pipeverdi som eg veit vilken ting eg skal betjene(Vanskli å skrive forklare!!! håper dere sjønner tegninga!??)
Å så har eg fått eletrisk honbrekk!!!:-)
Å for dere som kjenner meg så HARE eg de sykiskt VELDI BRA!!!:-)
ENESTE problemet er att eg har en kropp som IKKE er samarbeids vill!!!:-( (for di av dere som IKKE veit VEM eg er SÃ… heter eg Geir haavard HANSEN Ã… har vert LYKKLIG medlem her i denne HYGGLIGE familien HER!!!:-)
Eg på en måte forsvant DA eg fikk min sykdoms diagnose:ALS hetert den sykdomen eg fikk diagnosert i fjor 14/02_06!!!:-(
Å pågrunn av denne muskel SVINN sykdommen så MÅTTE eg skaffe meg ein NY bil med lett servo å automat Å de blei ein HONDA Prelude 2.2VTEC 4Ws 97Mod!!!:-) KUL bil MEN der er IKKE Den JUPT SAVNA MR2 MK2 GTIen eg hadde!!!:-(
Så nå veit der LITT om meg i NÅ verende sittvasjon!!?
HEI å HÅ!!!:-) HÅPER dere ALLE har de FINT!!?:-)
JA eg SAVNER min tidligere MR2!!!:-(
Har tenkt FLERE ganger på att Eg burde JO lage en påst HER oss DERE!!! MEN tiden FLYR jo ALT for fort!!!:-(
Men eg henger jo ennå i hop!!!:-)
Har BARE problemer med armene å tale evnen!!!
Men HUMØRET er jo FREMDELES på TÅPP!!!LOL:-)
Eg har fått HONDAen min litt modda av hjelpemiddel sentralen!!!
Di har LETTA servoen min!!!(alså styringa er jort MYE lettere!!!:-)
Å så har di jo bygd NYE armlener slik er kan kvile begge armene!!!:-)
og SÅ har di monter en fjernbetjenings boks! som de er en knapp ved høgre handa mi som eg kan betjene Lys å Bliklys å Vindusviskerene med ved att eg trykker inn knappen å så lenge eg holder den inne s piper den til ønska antall pipeverdi som eg veit vilken ting eg skal betjene(Vanskli å skrive forklare!!! håper dere sjønner tegninga!??)
Å så har eg fått eletrisk honbrekk!!!:-)
Å for dere som kjenner meg så HARE eg de sykiskt VELDI BRA!!!:-)
ENESTE problemet er att eg har en kropp som IKKE er samarbeids vill!!!:-( (for di av dere som IKKE veit VEM eg er SÃ… heter eg Geir haavard HANSEN Ã… har vert LYKKLIG medlem her i denne HYGGLIGE familien HER!!!:-)
Eg på en måte forsvant DA eg fikk min sykdoms diagnose:ALS hetert den sykdomen eg fikk diagnosert i fjor 14/02_06!!!:-(
Å pågrunn av denne muskel SVINN sykdommen så MÅTTE eg skaffe meg ein NY bil med lett servo å automat Å de blei ein HONDA Prelude 2.2VTEC 4Ws 97Mod!!!:-) KUL bil MEN der er IKKE Den JUPT SAVNA MR2 MK2 GTIen eg hadde!!!:-(
Så nå veit der LITT om meg i NÅ verende sittvasjon!!?
HEI å HÅ!!!:-) HÅPER dere ALLE har de FINT!!?:-)
Hei eg har STORE lese og skrivevansker - ha tålmodighet med meg!!:-)))
(Eg er OG HYPERAKTIV!!!:-)))
(Eg er OG HYPERAKTIV!!!:-)))