Tevosupra skrev:Dette blir rått Tore:) Du legger lista høyt nå ,når det gjelder motorom;)Takker!!

Tevosupra skrev:Dette blir rått Tore:) Du legger lista høyt nå ,når det gjelder motorom;)Takker!!
Kilgallon skrev:Sånn motorrom kunnejge tenkt megBare å bygge det...
Andy_Celica skrev:Hvor mye effekt kan du dra ut av motoren nå da tore?skal nok klare litt mer en orginalt ja
Bør kunne hente litt med det oppsettet der vel?
øf skrev:dette ser virkelig råflott ut og regner med at det blir effekt i massevis her jaHeysleng gjerne ut flere bilder av gullet ditt
![]()
et par spm til Are:
mapper du på landevei el rulle? er det en ulempe å korte inn rørgate turbo-ic og ic-innsug? er det dumt å legge opp ekstra rør til luft-filter for å hindre at det står i et "varmt" motor-rom? kjører du med enkelmasse-svinghjul på din supra? kjører du med en el to bensin-pumper i serie?
og sist,men ikke minst: keep up the good work
edit: snakket med jon(jonus racing) og han mente man kunne hente ut 800hk på orginal innmat,hva tror du?
mvh øyvind
supramkiv skrev:Nicetime will show![]()
Bodykit du gikk for da
pmg skrev:et lite spm bare.. hvor i svart svingende har du gjort av beholderen til servoen.. får ikke plassert min jeg.. hehe.. driver å skal ha i innsuget mitt nå om dagenKanskje han droppet hele servoen