Her kan man legge de ferdige moddene i photoshopkonk2
Frist for stemming er søndag
Frist for stemming er søndag
Sist redigert av ErikG den 14 feb 2007 21:00, redigert 3 ganger totalt.
Andy_Celica skrev:Felgvalget til BrennaRacing var sykt bra, digger de felgene derTakk for det...Digger de felgene jeg å...Sykt fete..Hadde jeg vært rik så hadde de stått på Mr2`en min
BrennaRacing skrev:så fete var de vel ikke siden jeg har hatt mine til salgs her lenge daAndy_Celica skrev:Felgvalget til BrennaRacing var sykt bra, digger de felgene derTakk for det...Digger de felgene jeg å...Sykt fete..Hadde jeg vært rik så hadde de stått på Mr2`en min
celicagt4205nord skrev:Har sett de jaBrennaRacing skrev:så fete var de vel ikke siden jeg har hatt mine til salgs her lenge daAndy_Celica skrev:Felgvalget til BrennaRacing var sykt bra, digger de felgene derTakk for det...Digger de felgene jeg å...Sykt fete..Hadde jeg vært rik så hadde de stått på Mr2`en min
BrennaRacing skrev:he he...men nå er de solgt så det er ikke noe problem detcelicagt4205nord skrev:Har sett de jaBrennaRacing skrev: Takk for det...Digger de felgene jeg å...Sykt fete..Hadde jeg vært rik så hadde de stått på Mr2`en minså fete var de vel ikke siden jeg har hatt mine til salgs her lenge daMen kjøpte meg felger for ikke så lenge siden. Så hadde du hatt de til salgs i sommer, så hadde de blitt solgt på dagen
Rollaole skrev:Syns Arild sin var best egentlig jeg da.. så hadde jeg stemmt ville min gått til Arild!Nå er det for sent