TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferdige modder konk2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Vinner av konk 2

ErikG
Ingen stemmer
0%
sindrejl
Ingen stemmer
0%
BrennaRacing
1
100%
arild
Ingen stemmer
0%
 #221966  av ErikG

Her kan man legge de ferdige moddene i photoshopkonk2

Frist for stemming er søndag
Sist redigert av ErikG den 14 feb 2007 21:00, redigert 3 ganger totalt.

#221967  av ErikG

Her er min. :lol:
Vedlegg
yaris-nett.jpg
yaris-nett.jpg (80.23 kiB) Vist 196 ganger

#222010  av sindrejl

min
Vedlegg
corolla.jpg
corolla.jpg (84.32 kiB) Vist 189 ganger

#222127  av BrennaRacing

Faen, så i sta at den WIP`en jeg la ut her om dagen var helt feil i forhold til hvordan den skulle ha vært..Prøvde meg med å justere brightness på bilde, men det ble ikke no bra (siden alle de flekkene jeg egentlig hadde dekt over kom frem) Men så har det skjedd et eller annet så det bildet har lagret seg, så nå har jeg ikke no bilde av hvordan bilen egentlig skulle ha vært :lol: Så da tok jeg bare å byttet farge på den..Orket ikke å begynne helt fra begynnelsen igjen...Så her en min :(
Vedlegg
Toyota-Yaris-ferdig.jpg
Toyota-Yaris-ferdig.jpg (140.69 kiB) Vist 186 ganger

#222155  av sindrejl

dere soter frontvinduet.. ekke lov det ifølge politiet! :)

#222163  av Andy_Celica

Felgvalget til BrennaRacing var sykt bra, digger de felgene der :D

#222208  av BrennaRacing

Andy_Celica skrev:Felgvalget til BrennaRacing var sykt bra, digger de felgene der :D
Takk for det...Digger de felgene jeg å...Sykt fete..Hadde jeg vært rik så hadde de stått på Mr2`en min :lol:

#222237  av celicagt4205nord

BrennaRacing skrev:
Andy_Celica skrev:Felgvalget til BrennaRacing var sykt bra, digger de felgene der :D
Takk for det...Digger de felgene jeg å...Sykt fete..Hadde jeg vært rik så hadde de stått på Mr2`en min :lol:
så fete var de vel ikke siden jeg har hatt mine til salgs her lenge da :)

#222238  av BrennaRacing

celicagt4205nord skrev:
BrennaRacing skrev:
Har sett de ja :) Men kjøpte meg felger for ikke så lenge siden. Så hadde du hatt de til salgs i sommer, så hadde de blitt solgt på dagen :)

#222239  av celicagt4205nord

BrennaRacing skrev:
celicagt4205nord skrev:
BrennaRacing skrev: Takk for det...Digger de felgene jeg å...Sykt fete..Hadde jeg vært rik så hadde de stått på Mr2`en min :lol:
Har sett de ja :) Men kjøpte meg felger for ikke så lenge siden. Så hadde du hatt de til salgs i sommer, så hadde de blitt solgt på dagen :)
he he...men nå er de solgt så det er ikke noe problem det :)

#222257  av arild

Hei, her en min mod. Kjedelig farge da men..
Vedlegg
yaris_arild.jpg
yaris_arild.jpg (61.04 kiB) Vist 187 ganger

#223715  av ErikG

Da ble vinneren BrennaRacing med 1 stemme :lol:

Tror kansje vi legger photoshop litt på is nå i påvente av litt mer interesse. Kaster ballen over til vinneren

#223728  av Th4 Ghost

huh? har ikke sett denne tråden engang jeg :( kanskje la den ligge i litt lengre tid vil hjelpe? ;)

#223730  av Rollaole

Syns Arild sin var best egentlig jeg da.. så hadde jeg stemmt ville min gått til Arild! :)

#223743  av BrennaRacing

Rollaole skrev:Syns Arild sin var best egentlig jeg da.. så hadde jeg stemmt ville min gått til Arild! :)
NÃ¥ er det for sent :lol: