TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Elendig filming av rally norway

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#223862  av MacBain

NRK har alltid gitt faen i motorsport, når de har hatt rettigheter til sendiger så ødelegger dem med udugelige kommentatorer.

Ble så jævla irritert når jeg ser at Espen Graff (tror det er det han heter, uansett han med de stygge designer brillene) ledet sendingene.
Han presterte gang på gang å si "her kommer løperene" som om det var 5 mila han kommenterte. I tillegg til at han presterte gjentatte ganger og informere om hvor lite greie han har på bilsport.

Hva hun kvinnelige reporteren bidro med var jo også rent flaut.

NRK har jo ikke skjønt att det finnes folk i dette landet som bryr seg om annet ann fotball og vintersport.

#223864  av kennethx

Jeg dro like greit over fjellet og så på med mine egne øyne. Var på 4 forskjellige SS'er, SS5&7 på fredag, SS11&13 på lørdag. Det er noe helt annet å få med seg bilene live. Lyden, lukten, atmosfæren...synes det var et supert rally, og drar bort igjen neste år om vi får en runde til her.

Så forresten en rød CS parkert på, var det SS13?