Nå har det seg slik at jeg skal ta full overhaling av girkassa, bytte syncro ringer og lager å hele sjullameisen.
I denne anledning tenkte jeg å bestille "C-ONE Sports Close Mission" fra Greenline. Dette er forsterket og har kortere gir "ratio". Top hastighet blir da ca. 200-210km/t.
Det er Per Guldbransen i Autoconsult som skal utføre jobben. Det var vist et kjent navn innen motorsport fikk jeg høre.
Han lurte da på om ikke jeg må skifte utvekslinga i senter diffen også, så ikke framhjulene går tregere/fortere enn bakhjulene. Dette var noe de gjorde på Subaru og Miiissshibiiishi.
<B>Er det slik på GT4 også?</B>
Til info bestiller jeg i tillegg HKS GD Clutch Pro, C-ONE Sports Diff Cushion og TRD olje filter x2.
I denne anledning tenkte jeg å bestille "C-ONE Sports Close Mission" fra Greenline. Dette er forsterket og har kortere gir "ratio". Top hastighet blir da ca. 200-210km/t.
Det er Per Guldbransen i Autoconsult som skal utføre jobben. Det var vist et kjent navn innen motorsport fikk jeg høre.

Han lurte da på om ikke jeg må skifte utvekslinga i senter diffen også, så ikke framhjulene går tregere/fortere enn bakhjulene. Dette var noe de gjorde på Subaru og Miiissshibiiishi.
<B>Er det slik på GT4 også?</B>
Til info bestiller jeg i tillegg HKS GD Clutch Pro, C-ONE Sports Diff Cushion og TRD olje filter x2.
Magne Ã…nes Bjerke
Celica GT4 1990 - Prosjekt bilen
Celica GT4 1990 - Prosjekt bilen