TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har forsikra supraen idag, dyrt?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #225269  av Kilgallon

jumbo skrev:
Kilgallon skrev:Man kan jo tegne 1års forsikring, for så å si det opp etter 6mnd da. Da får man jo tilbake halve beløpet.
Problemet med det er at du risikerer visning hver forbanna gang du skal ha den registrert igjen.
Det gjør man vel ikke, de følger vel da bare EU-kontrollen.

#225345  av |plumbo

Rømmling skrev: (og 60 000KR hos IF :lol: :lol: )
jeg var på 53 000 på corollan :D

#225378  av Kilgallon

|plumbo skrev:
Rømmling skrev: (og 60 000KR hos IF :lol: :lol: )
jeg var på 53 000 på corollan :D
Var jo et bra tilbud det da :lol:

#225463  av Dennis87

Jeg betaler 14000 kr i året hos gjensidige for en Celica 2000 modell har 30% bonus og 20 000 i kjøre lengde,
synes ikke det er ille da feks if skulle ha ca 55 000 for det samme :lol:

tok kakulator og rengna på en supra turbo 1998 modell på meg med samme som jeg har på min Celica å kom på 18 000 kr i året.

jeg får da en del bonus da jeg er fordel medlem siden jeg har innbo, reise, ulykke osv forsikring hos gjensidige.
 #225525  av jumbo

Kilgallon skrev:Det gjør man vel ikke, de følger vel da bare EU-kontrollen.
Normalt sett ja. Poenget jeg ville ha fram er at jo oftere du er i kontakt med BT, jo større sjanse for trøbbel

#225528  av elino

hmmm.... :roll:
Jeg har "bare" 6800,- full kasko med 16.000 km årlig kjørelengde på Supran min :D
Sist redigert av elino den 01 mar 2007 21:35, redigert 1 gang totalt.

#225542  av Olz1

11000 var ikke så værst det da. Ikke for DEN bilen, men er jo også bare for et halvt år ja. Selv med min Celica betaler jeg 5500 i året med nybegynnerbonus. DET synes jeg var billig. Er jo billigere å forsikre enn en golf. :-D

#225578  av Kilgallon

Olz1 skrev:Er jo billigere å forsikre enn en golf. :-D
Det har vel noe å gjøre med at ulykkes statistikken på golfer er meget høy da.

#225695  av Olz1

Det er jeg jo klar over da, men allikevel. ganske ekstremt synes jeg. En venn av meg ville forsikre en urquattro 10v en gang husker jeg. De ville ikke ta den i mot en gang. nektet å forsikre den.

#225697  av Kilgallon

Olz1 skrev:Det er jeg jo klar over da, men allikevel. ganske ekstremt synes jeg. En venn av meg ville forsikre en urquattro 10v en gang husker jeg. De ville ikke ta den i mot en gang. nektet å forsikre den.
Mange selskaper som nekter og forsikre enkelte biler på enkelte personer. Men snakker man med en annen i samme selskap så kan det hende at han forsikrer den.

#225706  av Olz1

ok. ja det er jo klart. Kan tenke meg det egentlig.

#225773  av Ã¸f

Olz1 skrev:Det er jeg jo klar over da, men allikevel. ganske ekstremt synes jeg. En venn av meg ville forsikre en urquattro 10v en gang husker jeg. De ville ikke ta den i mot en gang. nektet å forsikre den.
ikke rart iom at urèn er blitt/fått "samle-verdi".skjermene koster det hvite i øyet orginalt :?

#269710  av castman

hei, hva betaler folk for forsikre supra`ene deres nå?

Sjekket opp å forsikre en mk4 94 modell, med 8000 i kjørelengde, kasko og dette kom hele 15200kr med 70% bonos hos Gjensidige :roll:

sinnsykt dyrt!! koster det virkelig så mye eller er gjensidige bare veldig dyre?

#269720  av kenobi_

castman skrev:hei, hva betaler folk for forsikre supra`ene deres nå?

Sjekket opp å forsikre en mk4 94 modell, med 8000 i kjørelengde, kasko og dette kom hele 15200kr med 70% bonos hos Gjensidige :roll:

sinnsykt dyrt!! koster det virkelig så mye eller er gjensidige bare veldig dyre?
Betaler 7400 kr for min 93 mk4 tt med 8000 i kjørelengde og full kasko. er med 75 % bonus hos If

#269725  av castman

kenobi_ skrev:
castman skrev:hei, hva betaler folk for forsikre supra`ene deres nå?

Betaler 7400 kr for min 93 mk4 tt med 8000 i kjørelengde og full kasko. er med 75 % bonus hos If
ergo gjensidige forsikring er jævelig dyrt! :roll: