TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Om Aygo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#215714  av hmsilset

ina skrev:konklusjon til denne tråden... JEG HATER AYGO OG SERVICEN JEG HAR FÅTT HOS TOYOTA DRAMMEN OG NORGE!!!!
Skjønner at du blir oppgitt.Dette burde ikke skje i det hele tatt.
Skulle vært japanere som solgte og reparerte bilene også,for
slipper man til andre blir det bare rot :P Hadde jeg drevet Toyota i Drammen hadde jeg gitt deg ny bil med en gang forbrukerloven
krever det etter 2 eller 3 ganger(husker ikke) med SAMME feil.

Og en ting til:Bilen skal tåle maskinvask og litt høytrykk,men anbefalest
ikke.jeg vasker bilen min(ca 2 ganger i uka)først med varmtvann,drar
så over lett med svamp før det spyles av med lunkent vann.Dette tar 5 minutter og koster 20 kr inkl svamp og er raskere og bedre enn børsteløs vask til 100-160 kr.f.eks.. vel,det er min erfaring :wink:

#215820  av STIRLING

Varmt vann er ikke anbefalt på lakk. det er lettere at den tar skade en med kalt...

#217353  av ina

som en positiv nyhet... jeg blir kvitt bilen min, fordi toyota kjøper den tilbake for en sum jeg har godtatt. Bare så synd at jeg og fattern måtte krangle så lenge, og de ga seg etter litt studering av kjøpsloven, hvor jeg fant de mest relevante lovene, etter min mening hvertfall.

Men da blir jeg kvitt aygo`en og kan finne meg en nice celica!!!!

JIPPI!!!!!

#225530  av MacGyver

Dumt det endte slik da, toyota burde ha klart å fikse dette uten å lage så mye problemer. men trøsten er vel att du får mye mere morro i en Celica da ;)

#225544  av sindrejl

csstian skrev: Synest denne utalelsen her var ganske tåpelig for å være ærlig.
Mulig dokker har hadd noen dårlige opplevelser men det e nu bære vanlige folk som jobber der å. Da kan dere prøve å kjøre et annet bilmerke å se om dere ikke kommer til å savne folka på Toyota :lol:
hvorfor er uttalelsen tåpelig? Ufattelig mange toyota forhandlere i norge gir bedriten service... "det er bare vanlige mennesker som jobber der å"?? betyr det at dem kan slippe å ha normal folkeskikk, slippe å gjøre arbeidet folk betaler dem for og slippe å gi god service? Handler Toyotadeler av Ford jeg nå.. Etter det jeg har forstått er det faktisk ganske mange andre som gjør det også av samme årsak.

#225577  av ina

sindrejl skrev:
csstian skrev: Synest denne utalelsen her var ganske tåpelig for å være ærlig.
Mulig dokker har hadd noen dårlige opplevelser men det e nu bære vanlige folk som jobber der å. Da kan dere prøve å kjøre et annet bilmerke å se om dere ikke kommer til å savne folka på Toyota :lol:
hvorfor er uttalelsen tåpelig? Ufattelig mange toyota forhandlere i norge gir bedriten service... "det er bare vanlige mennesker som jobber der å"?? betyr det at dem kan slippe å ha normal folkeskikk, slippe å gjøre arbeidet folk betaler dem for og slippe å gi god service? Handler Toyotadeler av Ford jeg nå.. Etter det jeg har forstått er det faktisk ganske mange andre som gjør det også av samme årsak.
hehe... :D

#225605  av arctic_celi

Bra at det ordnet seg for deg Ina!!

Har laget et ny tråd som dekker en del av temaet her,
slik at jeg ikke ødelegger denne tråden.

Hvor fornøyd er du med Toyota?!? Før og nå?
Har de endret seg??

Gå hit hvis du har noe å si :wink:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 603#225603