sindrejl skrev:rx300 skrev:
nei jeg fant ut at det er originale luftehull på disse lysa så er vel ikke noe jeg kan gjøre annet enn å kjøpe nye. de er uansett ødelagt i lakken innvendig så ser ikke pent ut. Angående nye lykter så er det nok enklere for meg enn for deg, jeg finner lys på alle sider som selger utstyr til bilen og det er mange fler av dem til supra enn rx300 vet du. Spesielt siden ødelagte frontlys på supra er veeeeldig vanlig så er det lett å få tak i. Ebay, mvpmotorsports, fensport.com, takakaira tror jeg.
hey prøv her da:
http://www.trademotion.com/partlocator/ ... atalogid=0
skaffer alt av toyota/lexus deler 
kom doggen tilbake til deg eller funket det med hull helt i bunnen av glasset?
Nei det er IS jeg har nå, RX300-navnet kom da jeg hadde RX300, men det går ikke å endre brukernavn selv her på forumet

Uansett er det faktisk mye lettere å finne deler til RX... er nok solgt mye mer i US enn IS.
Jo.. de du nevnte hadde faktisk.. men til $380/stk, så kommer frakt og toll og da nærmer vi oss jo 3500,- som Toyota vil ha
Uansett har jeg ikke fått dogg igjen ennå i hovedlysene, og linser/glass er helt fint så jeg satser på at jeg kan ha dem noen år til. Det er tåkelysene som har sett sine beste dager..