Driver og sysler med tanken på import av en IS300, er ingen som er til salgs i Norge og IS200 blir for dvaskt med automat. Må ha pappabil siden vi trenger en bil til nå 
Leker med kalkulatoren på http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/pr ... 851204.ece og der ser det ut til at hvis man regner med nye avgifter etter CO2-forbruk, så blir f.eks. en 2001-modell nesten 80.000 billigere å importere enn etter gammel volumavgift, kan dette være riktig? IS300 er oppgitt med 256g CO2-utslipp, sikkert lite til å være 3-liter R6.
Men jeg klarer ikke helt å tenke tanken på at noe moro faktisk har blitt _billigere_, hvor er feilen?

Leker med kalkulatoren på http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/pr ... 851204.ece og der ser det ut til at hvis man regner med nye avgifter etter CO2-forbruk, så blir f.eks. en 2001-modell nesten 80.000 billigere å importere enn etter gammel volumavgift, kan dette være riktig? IS300 er oppgitt med 256g CO2-utslipp, sikkert lite til å være 3-liter R6.
Men jeg klarer ikke helt å tenke tanken på at noe moro faktisk har blitt _billigere_, hvor er feilen?
'92 Lexus LS400
'75 Crown Super Saloon 2600 MS65
'69 Corona RT40
'12 Yaris HSD
'11 Subaru Outback
'75 Crown Super Saloon 2600 MS65
'69 Corona RT40
'12 Yaris HSD
'11 Subaru Outback