Mr2 Mk2 skrev:Har ikke satt meg noe spes mål,tenkte jo at det skulle holde lenge originalt, men skjønner jo allerede nå at mye vil ha mer....
Hihi, tar ikke lange tiden nei.
Mr2Mk2 skrev:Hadde tenkt å ha stock plassering ja, men det er ikke ett "must" er åpen for forslag.
Hvor får jeg evt tak i spearco?
http://www.turbohoses.com/mr2_turbo.htm Stage 9, litt ned på siden. Men koster jo *litt* mere enn de billige variantene, så om det er verdt prisen når en likevel må bytte ut såpass tidlig...
Mr2Mk2 skrev:Hadde vært greit med noe over 300,holdbare.Men vil ikke ha sprut, er det hull i hodet?
300 motor, eller 300 hjul hester? På motor er det nok realistisk, men 300 på hjula driftsikkert med orginal ecu er jeg litt skeptisk til med 3.gen ecu som er map-basert. Da har en endret såpass på den volumetriske effektiviteten at orginal tabellene nok ikke akkurat stemmer perfekt lengre...

Sier ikke at det er umulig å oppnå, men heller at det er litt risky med tanke på driftsikkerheten (og spes stempel nr.3)
Mr2Mk2 skrev:Hehe behandler ikke Mr2`en på samme måte som rollaen
Får man ferdige kit til trunkmount? Kenneth har jo en cs kjøler til overs, hadde det vært noe?Men samtidig så skal dette ikke bli noen "værsting" og jeg vil gjerne ha bagasjeplassen :S
Kan ikke huske å ha sett noen ferdige kit til trunkmount. skyldes nok at de fleste som trekker strikken såpass ofte har både uorginalt turbo oppsett og innsugsmanifold og da vil ikke det som passer på en nødvendigvis passe på en annen lengre.

Mener å ha sett noe w2i kit som vel var ca bolt on på det engelske forumet en gang, men husker ikke detaljene på det.

CS kjøleren flower (og kjøler) bedre enn den orginale, men ikke natt og dag. ST205 er endel bedre, men da legger du uansett såpass arbeid i det at det kanskje er likegreit å bruke en god ic istedenfor en ok.
Mr2MK2 skrev:Blir en tung kamel å svelge isåfall,men trenger ikke ta helt av før jeg evt får en godkjent 
Hehe, kan jo snu på den og. Hvis du først godkjenner som turbo, og så trimmer videre så er jo bilen uansett lite like godkjent som før den ble regga om....

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z