TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla 1996, fullstylet.

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#173835  av tinnion

Tusen takk for alle kommentarer. Har strandet på Barracuda GT4 felgen, som jeg skal bestille så fort skattepenga kommer! :D 17" med svarte eiker.

Bilde

Vil ikke si så mye om hva som skal gjøres fremover, ser det er en del folk som "låner" ideer.. hehe :P så får vente å se.. ;) Kan si så mye at jeg skal lakkere lista på siden og dørhåndtakene, speiler skal ikke lakkerers da de ligger inni det "sorte" området der, go figure :P Kan også nevne at eksosen skal bygges om litt til en fiffig løsning, det blir absolutt INGEN vinge eller spoiler på den! Lyktelister skal også lages til på forlyktene, "øyelokk alà Tintin" ;) Men resten er hemmelig! :)

- Tintin.

#173840  av celicat23

Tror det blir dødsfett med de felgene! Sorte eiker og polert kant eier! :) Gleder meg til flere bilder av bilen.

Når det gjelder felger, så har du kanskje ett annet alternativ også. Martins får inn disse felgene uten hull, så de borrer de opp selv i ønsket boltsirkel:

http://www.martins.no/felger/falgar06/02.html

De ser litt grå ut på bildet, men jeg kan love deg at de er helt sorte:

Bilde

(Det der er 8,5x19 ET35)
Sist redigert av celicat23 den 16 mai 2006 19:27, redigert 1 gang totalt.

#173842  av Rollaole

Hemlighetsfull du..

Men har ikke råd til og låne dine ideer jeg! :P

#175219  av tinnion

celicat23 skrev:Tror det blir dødsfett med de felgene! Sorte eiker og polert kant eier! :) Gleder meg til flere bilder av bilen.

Når det gjelder felger, så har du kanskje ett annet alternativ også. Martins får inn disse felgene uten hull, så de borrer de opp selv i ønsket boltsirkel:

http://www.martins.no/felger/falgar06/02.html

De ser litt grå ut på bildet, men jeg kan love deg at de er helt sorte:

Bilde

(Det der er 8,5x19 ET35)
Hm, kule dem og, men jeg vil ha femeiket, det er must..

bare vente på skattepeng, og da på levering, så.. hehe hirr :twisted:

#229786  av tinnion

Første posten er oppdatert..